Data e postimit: 2018-02-27 12:10:19
Lexime: 4025
njohja e vetvetes eshte sekreti i jetes
Lloji: Ese pershkruese
Tema: jeta
Autori: Elda Vladi
Shkolla: hillary clinton
Klasa: VIII-B
Qyteti: kamez
E-mail: vladielda3@gmail.com


E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja brenda vetes pas nje kerkimi te gjate e te lodheshem ate qe kam dashur te zbuloj prej koshesh, ate per te cilen shpirti ka luftuar gjithmone , ate per te cilen zemra ime eshte denuar padrejtesisht dhe ate per te cilen jeta ime ekziston midis qindra e mijera gabimesh ,sekretesh,endrrash dhe shpresash.Sot per here te pare mund te shikoj vetveten ne pasqyren e jetes. Arrij te kuptoj ate cka po ndodh me te vertete perreth meje ,mund te ndiej diellin teksa rrezaton driten dhe ngrohtesine e tij thelle ne ndergjegjen time te plagosur...Mund te nuhas aromen e kendshme te luleve te shumta shumengjyreshe qe rriten dalengadale ne mendimet dhe opinionet e mia .Mund te mbroj zgjuarsine dhe guximin tim nga kthetrat e frikes dhe intrigave.Arrij te luftoj dhembe per dhembe me te keqen dhe te jap maksimumin tim vetem e vetem per te qendruar krah dashurise e mirenjohjes...Sot une hapa syte ,rilinda...!Sot arrita te kuptoj qartesisht ate cka dua ,qellimet e deshirat e mia per vazhdimesine e jetes.Sot arrita te kuptoj se :Te njohesh vetveten eshte sekreti i jetes!

Vepra te ngjashme
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Me fal.
Me falni ju gishta, po ju detyroj te thurni poemen e mbushur me nota trishtimi. Me fal ti zemer, nuk arrita kurre te te lumturoj dhe te balancoj ritmin e rrahjeve. Me fal ti shpirt, nuk te dhurova asgje vec dhimbjes dhe trishtimit. Me fal edhe ti em...
Autori: Joana Goxhaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndryshimet njerezore
Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e veshtir . Edhe nese tregohesh kokefort , ajo te detyron te harrosh gjithcka . Nisa te shkruaj , pikerisht une . Une qe tashme po kuptoj peshen e vertete te fja...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
Autori: x · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ti shprehim nenes meritat qe i takojne
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Albert Ballmi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijeria
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cilen e perjetojme boten reale qe na rrethon dhe ate qe enderrojm, enderrat dhe realiteti shkrihen e behen nje teresi, teresi qe nderthur pelhuren ne te cilen ...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com