Data e postimit: 2015-11-16 14:01:05
Lexime: 89010
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Familja dhe une
Autori: Marina Reverte
Shkolla: Luigj Gurakuqi
Klasa: viti i 2
Qyteti: Shkoder
E-mail: marina26@gmail.com


Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush.
Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrahasueshme me asgje tjeter ne bote.Per mua familja eshte gjysma e zemres time te cilen e mbushin plot me dashuri.Me familje kuptoj gjithe dashurine e botes,mbrojtjen,mbeshtetjen dhe keshillat qe ti japin ne cdo hap te jetes.Familjen duhet ta respektojme ta mbrojme dhe ta mbajme te bashkuar deri ne fund te jetes sone.Sepse familja do te jete ajo per te cilen ne do te mundohemi qe tua shperblejme gjithe te mirat qe na ka dhene ne cdo ore ne cdo minut dhe ne cdo sekond.Familja eshte,ka qene dhe do te jete gjeja me e shenjte per njeriun.

Vepra te ngjashme
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: FIORI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja ime dhe une
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi. Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vlereso...
Autori: bleona.thaqi · Lloji: Ese informuese · Tema: faamilja
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet e faliminderon allahun qe erdhe ne kete bote,dhe qe shikuan kete bote kaq te madhe.!te gjithet familje kur femija e pare lind gtezohen me se shumti,ate f...
Autori: sabina collaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: familja
familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i shkaterruar muret nuk mund te qendrojne, qe te mbajne catine. e perse mund te sherbeje nje shtepi pa themel, pa mure, pa cati e cna duhet ckuptim ka kjo? d...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: Kristina Jaha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja.
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte t...
Autori: Imelda · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsal...
Autori: Madalena · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vendi i familjes dhe i shoqerise ne jeten tone
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeriu.dy gjera te cilat se bashku japin kuptimin themelor ne jete ton por po ti futemi me thell kesaj do te kuptojme se midis ketyre te dyjave ekzistojn ndrysh...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e familjes
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te tho...
Autori: Dori · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
Familja është thesari i jetës tonë! Familja ka gjanat e veta personale. Pa familje nuk ka as edhe jetë. Familja të shton jetën,familja të jep emrin njeri!Një njeri në familjen tonë është së tepermi i çmuar Me një fjalë familja ka ven...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...




Komentet e fundit!

Emri: bts
Email: bts321@gmail.com
Komenti:

Emri: u6tu
Email: 5dt7y@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Argita Nerpjetri
Email: Nerpjetriargita11@hotmail.com
Komenti: Bravoooo zemer 😍😍😍😍😍🙏🙏🙏😍😍🙏🙏🙏🙏Je me e mira 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Emri: anela
Email: anela shala@gmali.com
Komenti: Shum e bukur kjo ese

Emri: Anila
Email: Anila.halabaku@hotmail.com
Komenti: Shum bukur marina te iron suksese

Emri: Fejsal
Email: luma.fejsal@hotmail.com
Komenti: Shum bukur e ke shkruar tlumt.

Emri: era
Email: xifi.tina@hotmail.com
Komenti: shum bukur e keshkru

Emri: yllka
Email: yllkamehmeti@hotmail.com
Komenti: shum bukur brravo urime

Emri: altina
Email: altinarexhepi@hotmail.com
Komenti: un jam altina eshte shum mir suksese per me shum

Emri: arditaaa__
Email: arditagashi@hotmail.com
Komenti: o qka keni ba kshtu more pse ma kini qit temen😡


Emri: gentaismajli
Email: gentaismajli@hotmail.com
Komenti: mir shum por me falni sepse kam gabuar kam then keq

Emri: genta
Email: gentaismajli@hotmail.com
Komenti: shum keq

Emri: vesa osmani
Email: vesa.osmani@gmile.com
Komenti: shum e bukur.Une do ta shkruaj dhe do tia tregoj mesueseve per kete .Te lumt.

Emri: vesa osmani
Email: vesa.osmani@gmile.com
Komenti:

Emri: Leo Raga
Email: lraga@gmail.com
Komenti: 👪👪💖👌💜💕

Emri: huda
Email: huda@12.com123
Komenti: :

Emri: sumeja
Email: sumeja26@memedi.com
Komenti:

Emri: sureja
Email: sureja@memedi.com
Komenti: /

Emri: morena
Email: morena@live.com
Komenti:

Emri: azul
Email: azzkzkzkzkkz@jaajajajaj.cocococo
Komenti: Shum e shpifur. do ta postoj faqe te tjera me nje emer tjeter qe ta shofin te gjithe haha....


Emri: F
Email: tinnatina99@live.com
Komenti: PSE VETEM GJYSMA E ZEMRES??

Emri: hajdsbhkry
Email: abadate@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Marina Reverte
Email: marina26@gmail.com
Komenti: pershendetje une jam autorja e kesaj eseje. Shpresoj qe tju pelqeje ♥♥♥♥



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com