Data e postimit: 2015-11-16 22:22:35
Lexime: 15744
Perpara pasqyres se deshirave
Lloji: Ese filozofike
Tema: imagjinata
Autori: Era Milo
Shkolla: Nonda Bulka
Klasa: 9A
Qyteti: Permet
E-mail: tfjdgs@gmail.co.uk


Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e shoh veten para nje pasqyre , disi te cuditshme . E bukur nga pamja , por magjike ne realizimin e deshirave . Sa shpejt mi lexoi mendimet kjo pasqyre!
Magjia fillon...Para meje shfaqet "Ai" , per te cilin ndjej mall me shume se cdokush tjter , eshte gjyshi im , i cili me mungon . E shoh qe me buzeqesh , e me ledhaton embel . Po , po eshte aty para meje , ndjej frymemarrjen e tij , po , eshte gjalle .Sa te dashura jane perqafimet , perkedheljet e tij ! Sa do te doja te vazhdonte keshtu ! Por...papritur pamja tjetersohet . Pasqyra nuk ndal me magjite e saj ! Para meje shfaqet shoqja ime e vjeter , me te cilen kam kohe pa folur . Me kerkon ndjese per zenken qe ndodhi mes nesh . Me premtoi se do te ishim shoqe perjete , dhe asgje nuk mund te na ndante me . Sa e lumtur jam ! Jam une dhe pasqyra qe arrijme te bejme mrekullira , dhe te realizojme gjithcka qe kam dashur ne jete . Duke enderruar perfytyrimi im shkon drejt se ardhmes . Kam shume deshira , si cdo moshatar i imi , dhe sdi se cilen prej tyre te vecoj ! Pasqyra qe me lexon cdo mendim , shfaq para meje nje rruge te gjate , shume te gjate , qe tretet diku ne horizont , dhe vetem kaq . Pasqyra hesht , ajo nuk flet me...
Dhe menjehere , si me magji , kujtimet me sollen ne realitet , ne boten vertete . Tani , e di kuptimin e asaj rruge te te gjate . Ajo eshte rruga e mundimshme , e veshtire por e bukur . Rruga qe do te me hape dyert e jetes , dyert e se ardhmes , per te realizuar te gjitha enderrimet dhe magjite e jetes . Une , jam ne hyrje te kesaj rruge , dhe e vendosur per ta cuar ate deri ne fund...

Vepra te ngjashme
Autori: Endri Demollari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perpara pasqyres
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund te shikosh ate gje qe te mungon dhe do te doje ta kishe prane.Pasqyra e vertet mund te jap reflektimin tend dhe ndonjehere mund te kesh folur me te ndersa ...
Autori: I.HYSENAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasqyra
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh ...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: klevisi · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqeria
mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithnje perkrah meje qe te jesh nje mik i mire.kjo thenie te qon drejt nje rruge qorre ku e vetmja dalje te qon drejt nje arsyetimi,ku prania e nje miku te mir...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse na sherben libri
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri peer ata qe s'e mesojne eshte nje miister qe duhet njohur Sigurisht ... Un librin e quaj ''Plotesimin E figures Te Nje individi'' Duke Mesuar Librin mund...
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Shoqja e ngushte
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter. Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh me te edhe ne momentet me te veshtira gjat gjithe jetes. Te ndash edhe sekretin me te vogel. Shume njerez mendoj se po te ken fame kan arritur gjithqka, ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese filozofike · Tema: Heshtja
Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo eshte nje shumellojshmeri pergjigjesh brenda vetes,nje shumellojshmeri mendimesh.eshte mire te heshtesh,para se te veprosh,pasi kush nuk esht zot i mendime...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: AGILJANA · Lloji: Poezi personale · Tema: PA TITULL
KUR VITET TE KALOJNE SHUM DO TE MERZITESH DO GJESH DITARIN TEND TE VJETER DO KTHEHESH PARA SHUM VITESH ME VETE DO THUASH DO PESHPERITESH NGADALE SA DO DOJA TE KTHEJA KOHEN PAS POR JETA STE FAL DO KALOJNE MUAJ DHE DITE ME RRADHE NJE DITE DO KTHEHESH NE DHO...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike.
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do ...




Komentet e fundit!

Emri: riku
Email: rikugoma@gmail.com
Komenti: bravo zemr

Emri: snajda
Email: snajda@hotmail.com
Komenti: te lumte zemer

Emri: emanuela
Email: shkelzen.lama@hotmail.com
Komenti: Me vjen vertet mire per ty qe e rifitove shoqen.Shpresoj qe tani mos ta humbisni me njera-tjetren.Shume e bukur te pergezoj per fjalet dhe prekese njekohesisht



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com