Data e postimit: 2019-12-06 17:44:29
Lexime: 9664
Lufta: Fataliteti i jetes njerezore
Lloji: Hartim
Tema: Lufta
Autori: Enejda Llupi
Shkolla: Jani Bakalli
Klasa: VIII
Qyteti: Fier
E-mail: 12345@email.com


Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet te jetojme ne lufte ?Si mund te jene disa prej nesh aq mizor sa te zgjedhin luften ne vend te paqes?!si mund te ekzistojne njerez te tille ?! njerez qe derdhin gjakun e te pafajshmeve,njerez qe coptojne shpirtra e njerez qe shkaterrojne endrra.Lufta eshte e tille, e pameshirshme,e pergjakshme.Lufta shkakton vetem vuajtje ,dhimbje dhe zhgenjim.Lufta kurre nuk mund te jete nje zgjidhje ,por ne po,ne mundemi.Duke u bere shembulli i paqes dhe jo i luftes.Duke luftuar vetem per paqen dhe mund ta fillojme kete vetem nga nje buzeqeshje ,vetem nha nje perqafim apo vetem nga disa fjale te embla.Te ndjekim driten sepse eresira nuk mund ta deboje erresiren ,vetem drita mundet dhe urrejtja nuk mund te deboje urrejtjen,vetem dashuria mundet.Le te jetojme ne paqe dhe ta mbjellim ate thelle ne zemrat tona .Le ta largojme luften,dhimbjet,zbrazetine e erresiren.Te falim dhe te jetojme me dashuri.

Vepra te ngjashme
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: Xheni Lime · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes se njeriut ? Shume luftera kane pasur pasoja dhe deme te konsiderueshme si ne njerez ashtu edhe ne deme materiale. Po nga Kane ardhur keto luftera ??...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Tekst informativ · Tema: Lufta
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkater...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese argumentuse bindse; paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Paqja dhe lufta
Ti pellumb qe ne qiell fluturon valle a nuk me thua se cfare deshiron. Paqen si zerin e bilbilit apo luften si gjembat e trendafilit E di mos fol lufta te lendon te merre ate qe me gjithe zemer done Ndersa paqja e tretur si fjala neper ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com