Data e postimit: 2016-03-07 21:07:00
Lexime: 4891
''8 marsi''
Lloji: Ese pershkruese
Tema: dita e nenes
Autori: Erona Ala
Shkolla: Ismail Qemajli
Klasa: 9C
Qyteti: Mitrovic
E-mail: gresa.ala@hotmail.com


Gjithqka filloi me ninullat qe na dergojn ne shpresat e endrrat per jeten qe vijon me pas.Nga nje dor aq delikate jemi perkundur sa e sa her qe te na zinte gjumi, sa melodin kemi degjuar nga zeri i nenes sa her e kemi zgjuar nga rehatia e nates qe ta degjonim vetem edhe nje her at ninull gjumi nga goja e te embles nen.Krenaria e nenes per te bijen do ishte shum e madhe po ta shihte se nuk ka rritur nje vajz do si do por ka rritur nje vajze burrnesh.Gezuar 8 Marsin te gjitha nenave, atyre qe vuajten dhe kenaqen me femijen e tyre, atyre qe qane per nje femije te vdekur dhe atyre qe qeshen per foshnjen e sapolindur, atyre qe linden nje kriminel apo nje hero, ato qe linden nje femije te bukur apo nje femij me te meta, nenave nen toke dhe atyre siper saj...te gjitha atyre qe paten fatin te perjetojne ndjenjen me te fuqishme ne kete bote...te qenit nene!
E.ALA

Vepra te ngjashme
Autori: adi · Lloji: Thenie · Tema: njerzit mosmirniohes
Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Selena · Lloji: Tregim · Tema: 8 Marsi
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin Urimee per ...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalë të urta & Thënie të mençura
** Njeriu i zgjuar dëgjon një fjalë dhe kupton dy... ** Asgjë nuk është më provokuese sesa qetësia dhe mirësjellja. ** Disa porta duhet mbyllur por jo nka krenaria por sepse nuk janë më të përshtatme për jetën tënde. ** Eshtë e rre...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bullizmi
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem ver...




Komentet e fundit!

Emri: Mira
Email: mirakodra@gail.com
Komenti: Te jesh ne klase te 9 dhe te mos dish te shkruash skisha pare ! Ty moj vajze te paska vdekur germa "ë" se nuk e kishe perdorur thuajse askund . Mjere ky brez qe po vjen ...e mjere Shqiperia



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com