Data e postimit: 2013-04-07 12:41:57
Lexime: 34248
Krenar qe jam shqiptar !
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Autori: Fjona
Shkolla: Lidhja e Prizrenit
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: fjonaalcani@rocketmail.com


Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popullit tim. Flitet shume per kete fenomen sot: jemi vertet krenare apo te gjitha keto jane vetem fjale goje? Mendoj se secili nga ne ka nje peergjigje te tijen. per mua fjala krenari, fjala shqiptar dhe fjala Shqiperi do te thone shume. kete gje nuk e dija qe ekzistonte ,por kam filluar ta kuptoj disi vone dhe dalengadale po bindem plotesisht se e dua kete vend. Ndjej Brenda vetes,sa here degjoj kenge kushtuar vendit tim, sic eshte "Xhamadani Vija Vija",nje emocion te papershkrueshem. Ndonjehere dua te shkoj ne nje vend te huaj e tu them te gjithe atyre njerezve: "Kjo eshte Shqiperia ime..."
kjo dhe shume te tjera me bejne dita-dites te rritem me frymen e dashurise per vendlindjen,me mbrojtjen me force te te gjitha vlerave qe bart ky komb, por mbi te gjitha me ruajtjen e gjuhes se tij dhe kjo eshte gjeja qe une vleresoj me shume: Te ruajme Shqiperine, duke folur shqip !

Vepra te ngjashme
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: klini ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jam krenar qe jam shqiptar
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar per mua eshte sublime. Krenaria ime shkelqen, pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar e trime, krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, krenaria im...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: Sidrit · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenar si nje shqiptar
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
e embel,e madhe eshte fjala atdhe qindra vjet kemi luftuar per te ne, edhe ata qe shume larg kane shkuar, ne gjakun e tyre emri shqiptar eshte shkruar. E bukur,e ndritshme eshte fjala Shqiperi, ne veshet e shqiptarit tingellon si melodi, Me shpirt...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese informuese · Tema: Atdheu im,Shqiperia
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte krenaria ime!Kur kam qene larg tij,me pushtonte nje brenge e me merrte malli per te.Atdheu qendron ne zemren tende kudo qe ti te jesh!Ai eshte i lidhur sh...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalë të urta & Thënie të mençura
** Njeriu i zgjuar dëgjon një fjalë dhe kupton dy... ** Asgjë nuk është më provokuese sesa qetësia dhe mirësjellja. ** Disa porta duhet mbyllur por jo nka krenaria por sepse nuk janë më të përshtatme për jetën tënde. ** Eshtë e rre...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...




Komentet e fundit!

Emri: bubi
Email: bubilubi@live.com
Komenti: Are u fucking kidding me bitch??

Emri: e
Email: melvinkadrizi@gmail.com
Komenti:

Emri: lele
Email: lelepons12@gmail.com
Komenti: /

Emri: jonaaa
Email: jona@gmail.com
Komenti: shummm bukurrr

Emri: k.k
Email: k.k@hotmail.com
Komenti: Sa super

Emri: kida
Email: kida14@hot.com
Komenti: Shume e bukur. Bravo

Emri: Nananke
Email: Nanan@hotmail.com
Komenti: Shume e mir

Emri: xhevria
Email: xhevriebushati@gmail.com
Komenti: shum nice fiona 8

Emri: LALALALALALALAA
Email: LALALA@YAHOO.COM
Komenti: IT ISNT BEAUTIFUL AND I DONT LIKE

Emri: askush
Email: askush.com@live.com
Komenti: kottttt lat nam


Emri: fortesa jelliqi
Email: fortesa.tesa@hotmail.com
Komenti: Shqiperia eshte vendlindja e gjyshit tim te ndjer une vi nga mitrovica te lumte se me ke ber te qaj sepse per shqiperin duhet shum me shkruajtu. ne emer te qytetit te mitrovices te pershndes ty dhe gjith shiperin gjithashtu edhe tiranen

Emri: klea
Email: klea@yahoo.com
Komenti: /

Emri: ANDRI
Email: andri.mataj@facebook.com
Komenti: I LOVE ALBANIA

Emri: vikuuuuuuuuu
Email: vikuuuuuu@tafutlala.com
Komenti: O kopjace o fiona e kl 7-a ne shkollen jorenim de rada ... te kam ne klase .... pse ma ke kopju

Emri: orest trapi
Email: oresttrapi@hot.com
Komenti: shum bukur

Emri: ai ajo
Email: aiajo@hotmail.com
Komenti: shqiperia eshte vendi im i bukur

Emri: qiu se qihesh bukur moj shqipni e kureves
Email: alesjameto@hotmail.com
Komenti: iiiiiiii ta kalll shqiperia

Emri: ghfy
Email: eeeeeeeeeeeeee@hotmail.com
Komenti: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sa kottt

Emri: stela
Email: ela.ela@gmail.com
Komenti:

Emri: askush
Email: askush@live.com
Komenti: shume e bukur bravo


Emri: Ajoo
Email: ajo_ajo4@outlook.com
Komenti: Ska najjj tjtt plzz me beniiiii njeee eseee ?? Jam i vecant, Jam shqipetar plzz

Emri: anesa
Email: anesa.muca@email.com
Komenti:

Emri: eee
Email: eeeeeeeeeeee@live.com
Komenti: shume keq

Emri: qymyr guri nga Elbasani
Email: taulantvlor@yahoo.com
Komenti: shume bukur,por duhet te kishe perdorur mshume figura letrare ,ok !!!!!!!!!!!!!

Emri: jinna
Email: ronaldorrapaj@yahoo.com
Komenti: pse kaq krenare qenke ti qe qenke shqiptare,mua ma shpif jeta ne shqiperi

Emri: ajlaa
Email: ajla21@hotmail.com
Komenti: keq faree

Emri: askush
Email: askush.com@live.com
Komenti: ti vajze beje vet esene dhe jo te marresh hapjen e sese te forumi shqiptar dhe ta botosh ne erin tend.. ok ?

Emri: qereme
Email: qereme.com@live.com
Komenti: ka edhe me bukur ... kjo eshte cerekeu i nje eseje te bkr

Emri: kanita
Email: kanita@live.com
Komenti: me pelqen shum eseja

Emri: skjg
Email: skjg-skjg@live.com
Komenti: palidhje e ki hallakat pick hahaha



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com