Data e postimit: 2016-04-08 22:56:51
Lexime: 2375
mosmirniohia
Lloji: Thenie
Tema: njerzit mosmirniohes
Autori: adi
Shkolla: adem sheme
Klasa: 9d
Qyteti: sarand
E-mail: adiolaxhelili@yahoo.com


Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33

Vepra te ngjashme
Autori: Erona Ala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dita e nenes
Gjithqka filloi me ninullat qe na dergojn ne shpresat e endrrat per jeten qe vijon me pas.Nga nje dor aq delikate jemi perkundur sa e sa her qe te na zinte gjumi, sa melodin kemi degjuar nga zeri i nenes sa her e kemi zgjuar nga rehatia e nates qe ta degj...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
Autori: Aaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bullizmi
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem ver...
Autori: Anaili · Lloji: Poezi personale · Tema: jam e cmendur
Nese dikush me thote qe jam e cmendur nuk do te merzitesha kurrsesi. perkundrazi so ta ngulisja thelle ne zemer dhe ne mendje. buzeqeshjen e atij casti. Sepse dikush ka filluar te me njoh. Po jam e cmendur. Jam e cmendur pas bardhesise. jam e cm...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Per babin tim
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemër një ngrohtësi. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete.Gjithmon ulem pran tij dhe ...
Autori: mariglen · Lloji: Pershkrim · Tema: mungesa e tyre
Eshte e veshtir te vazhdosh jeten pas humbjes se njerzeve tane te zemres. Por jeta vazhdon pastaj thuhet se Zoti merr njerzit e mir pran vetes . Jeta vet eshte nje supriz . Te gjith ne lindim dhe vrapojm te gjith drejt vdekjes. Prandaj duhet te shijojm...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vet...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Lexuesi bëhet dëshmitar duke i bërë të tijtë personazhet,të cilët marrin jetë në mendjen e tij. I interpreton sipas mënyrës së vet disa fragmente,duke u dhënë atyre kuptim"
Autori: Lauresa Selimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E lirë
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi.. E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: bleona duraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
prinderit jan gjithqka per ne ata na japin jete na japin dashuri na ndihmojn per gjithqka na japin edukim ne duhet ti degjojm ata qka thojn ne nuk duet te bejm diqka pa lejen e atyre
Autori: greta sedefi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ndaj librit
libri im me meson ai shume tregime me tregon me tregon vjersha dhe poezi andaj te gjitha sjellin kenaqesi Prandaj une nga libri kerkoj qe shume gjera te na mesoje dhe qe kur te mos i harroje kete une ia kushtoj gjithe atyre qe mesojne dhe...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: cfare duhet te bejme atehere???

Emri: adi
Email: adiolaxhelili@yahoo.com
Komenti: mos me shani

Emri: adi
Email: adiolaxhelili@yahoo.com
Komenti: mos me shani



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com