Data e postimit: 2015-02-25 22:10:26
Lexime: 13550
8 marsi
Lloji: Analize letrare
Tema: 8 marsi
Autori: zamira elezi
Shkolla: 1 qershori
Klasa: 7b
Qyteti: kukes
E-mail: miraelezi@gmail.com


8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete dhe kudo I LOVE MOM.Kete gje ua uroj te gjitave nenave kudo ne bote.

Vepra te ngjashme
Autori: Selena · Lloji: Tregim · Tema: 8 Marsi
8 Marsi eshte njera nder ditet me te bukura per nenat tona.Per 8 Mars nenes secili femij i dhuron lule apo ndonje dhurat tjeter. Nenes duhet tja themi fjalet me te embla.Ajo gjithmon do te jet nena jonn.Te dua nen ta uroj nga zemra tet Marsin Urimee per ...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: Enes Kallaba · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
8 Marsi Dita e nenave eshte sot E gjithe nenave ne mbar boten Por nenen time sbesoj dot Ajo nuk gezon sot por do te derdhi lot. Oj nena ime qe je larg meje Dashuria jote qendron ne mua Sot nuk po mundem te uroj si ne femiri Andaj ta kushtova...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nenes
8 marsi dita e nenes eshte kjo dite shume e gezuar dhe me kete feste te bukur 8 marsin ta uroj ta uroj me nje buqet lulesh per ty nena ime
Autori: albin musliu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 8 marsi
Nje dite qe mabart respekt,dasuri nadaj nenave tona te dashura,qe mundohen per ne, na kan shkolluar ne qe per te ardhmen ton te kemi nje dituri te mjaftueshme. nenat e kan vetem nje dit ,kjo dit qe po festohet sot dita e 8 marsit.Kjo dit festohet prej hap...
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: berat shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nena
dita e nenes eshte kjo dit shum e gezuar dhe me ket feste te bukur 8 marsim ta uroj ta uroj me gjith deshire lule me te bukura ti dhuroj ty
Autori: doresa syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 7 marsi
"7 Marsi" Urime 7 marsi Mesuesja ime. Te uroj nga zemra uroj me shume gezime. Urime per sot edhe per shume mote . Mesuesja ime e dashur Dielli i kesaj bote. Dashurine per shkollen Nga ti e mesova Si prinderit e mi Gjithmone te degjova....
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per 8 marsin dhe 7 marsin
8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjitha grave qe ndodhen ne trojet shqipetare,kjo dit e shenon nje mesazh per te gjith nenat shqipetare ku do qe jane neper bote.kjo dit me patjeter duhet qe ...
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 8 marsi dita e nenes
8 Mars. Nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.Per ato qe naten e bene dite dhe na mekuan me qumesht nga gjiri i tyre. Per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi ,sa here zemrat tona deshperohen,sa here s...
Autori: naile gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 7-marsi
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane. me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne korqe.mesuesi i pare ne kete shkolle ishte Pandeli Sotiri. Poahtu me 5,6,7 mars u vra familja e komandantit legjendar adem jashari.Kjo familje u vra per hi...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dita e nenes
nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.per ato qe naten e bene dite dhe na ushqyen me qumesht nga gjiri i tyre.per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi,sa here shpirtrat tane renkojne.per ate krijese te z...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...




Komentet e fundit!

Emri: era.lushaj
Email: eralushaj@hotmali.com
Komenti: e bukur por e shkurter❤️

Emri: leonora
Email: leonora.j@hotmail.com
Komenti: Shume shume e keqe kjo edhe emrin e paske shume te keq emrin zemira shume keq e paske shkruajtur kete

Emri: Alketa
Email: Alketa-olvis@hotmail. Com
Komenti: Shume poezi e bukur dhe eseja te bukra ne cilen kl je zamira te lumte

Emri: Leonora
Email: Leonora.j@hotmail.com
Komenti: Kjo ese me mahnit qmendurish mua është shumë e bukur

Emri: Leonora
Email: Leonora.j@hotmail.com
Komenti: Kjo ese me mahnit qmendurish mua është shumë e bukur

Emri: aulona
Email: aulona.ismajli85@gmail.com
Komenti: ku jeni be illaa t'estradess a (llukmani) jauu han loqken citiiiiiii (citi i tophanes)

Emri: Roberto
Email: robertoxhafkollari@live.com
Komenti: shume poezi dhe ese te bukura ju lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com