Data e postimit: 2016-01-06 14:34:43
Lexime: 4439
Gjaku e Flamuri
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gjaku e Flamuri
Autori: Blerta Sinanaj
Shkolla: DITURIA
Klasa: 6\1
Qyteti: Prishtine
E-mail: lorent.sinanaj@hotmail.com


Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna kane bere ata njerez te poshter. Te fillosh te shkruash do qsh aq shum sa nje pellg do mbushet sepse kur kujton ato nena qe ua vrisnin driten e syve femijen e vet ato nena qe qanin qe vuajten duke i rritur me frike femijet qe te beheshin trima ata femije pa baballare motra e vellezer qe ju mungonin shume ngase dolen te luftonin qe lirine ta fitonin.Tani ndalem nje moment e mendohem jeten me plot drite qe ne poe jetojme fal deshmoreve ta kujtojme por me daten 17 2 2008 u shpall pavarsia e Kosoves ajo jete me kaloi sepse edhe koha kaloi shpejt. DHE NE TANI JEMI TE LIRE E PO E NDJEJME LIRINE QE KOHE ME PARE NUK ESHTE PERMENDUR MADJE...

Vepra te ngjashme
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Njerzit qe vdeken per liri
Njerzit qe luftuan, njerzit qe jeten e tyre e sakrifikuan, jane ata po,po,jane heronjet tane qe armikut gjithmone i dolen ball. Ne vend te loteve nga syte e nenave po rrjedh gjak e ne ato pika gjaku shihet krenaria e merzia per bijte e tyre q...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: MIKAELA TUPI · Lloji: Analize letrare · Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. I...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdhu im
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me fal lumturi Ne kete bote atdhe tjeter sdua Vec shqiperia eshte per mua Ketu ska pasur trima te ndrojtur Me jete atdheun e kane mbrojtur jam Shqiptar m...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: gresa kurtishaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: liria
liria,eshte fitur me gjak,me mundin e trimave tane, sot jemi te lir fal trimave tone aty ku u derdh gjak lulzuan lulet lulet me aromen me te bukur ne bot arom kjo qe e tharrasim liri.Krenohu o shqipe se qfare trima ke ti se ata te sjellen lirin e tyre me ...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi per Shqiperine
SHQIPERI E IMJA SHQIPERI, TE ti kam lind e te ti do rri Do te jetoj sa te kem jete Do vdes si Shqiptar i vertet, Te paret tane kane luftuar, lirine ty ta kane dhuruar Gjak e shpirt kane dhene, Qe te jemi te beshkuar te gjithe tok Me e pare Shqipe...
Autori: Eleni Loli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pavarësia e Kosovës
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite! Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date histori...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com