Data e postimit: 2017-04-09 13:34:55
Lexime: 10989
Liria e vendit tim
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Per lirine e Kosoves
Autori: Erjona Krasniqi
Shkolla: Shkolla fillore'Deshmoret e kombit'
Klasa: 6C
Qyteti: Baran
E-mail: Jona_Nisi@hotmail.com


Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashke e te na xhelozoje shkau.Ja erdhi 17 shkurti 2008 per ta festuar lirine e Kosoves sone.Te gjithe te themi;Kosova Republike.

Neper bjeshke e neper male
Luftuan trimat per liri
Tash ti moj Kosove e dashur
Po e feston PAVARSINE.

Vepra te ngjashme
Autori: shaban · Lloji: Poezi lirike · Tema: pavarsia
Sa kohë ka kaluar derisa erdhi kjo ditë Sa shumë njerëz janë flijuar sa shumë kemi prit. Plot sakrifica e mundime plot vuajtje e padrejtësi kaloj kjo Kosova ime gjatë rrugës për Pavarësi. Vite e vite të tëra trimat për liri lu...
Autori: Katana Gacaferi · Lloji: Poezi personale · Tema: Per heroin Agim Ramadanin
Pse nxen dielli lart mbi male Atje jane trimat n'Koshare Jane qu trimat e jane betu Per KOSOVE dojne me luftu. Djemt e forte trima t'vertete Eshte Agimi me shoket e vet 9 prilli ne histori Qe u m'posht "shtriga" serbi Luftuan trimat n'bore ...
Autori: gentiana sopaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Amerika qe na ka dhene ndihme kosovos dhe i ka ndihemu ushtris qlirimtare per te gjitha ato masakrime dhe per shpalljen e Pavarsis.
17 SHKURTI 17 SHKURTI ME 2008 SOT KOSOVA SHPALLPAVARSIN E VET. ERDHI DITA E LIRIS, ERDHI DITA E PAVARSIS,ME RESPEKT, AMERIKA SDEL PREJ FJALE.
Autori: Kujtime kuqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Behet fjalë per Lirin e Kosoves
Ne kete liber behet fjalë per lirin e kosoves Prandaj per te jetuar ne liri shume djemë te Ri luftuan dhe derdhen gjaku ne tyre Qe sot Te jemi te lirë. Shume nena humben djemt ,shume femij Humben prinderit por tani u Ben 6 Vjet Qe Jemi te lire p...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezi nga koha e luftes
Jetonin Ne merzi Kerkonin Pavarsi Luftuan Per liri Dhe Tani Po tregojne se si shkau beri aq te keqija gjera ndaj shqipetarve.
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: eduart · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ese liria
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjalen liri. Liria eshte aq e shtrenjet,dhe eshte aq veshtire te shkruash per lirine dhe deshmoret,nuk erdhi ne rrugen e shtruar me lule,erdhi ne token e mb...
Autori: Blerona Gavazi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dita e deshmoreve ne komunen e Ferizajit
Mè 28 Shtator nè Epopejen e Jezercit shume njerez mbeten te vrare e shume te tjere braktisen vendin Nuk degjohej zè femije as edhe nje ze kenge ate e kishte zavendesuar nje ze i tmerrshem bombe Mirpo ne kishim trimat tane qe nuk u do...
Autori: arlinda jaku · Lloji: Analize letrare · Tema: pavarsia
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...




Komentet e fundit!

Emri: lexi
Email: lexi@autlook.come
Komenti: i dont now all this

Emri: hjbygdf5y6
Email: amet_88@msn.com
Komenti: palidhjee

Emri: lule
Email: lulekuleta@hotmail.com
Komenti: Rroftë populli jon rroftë kosova republike

Emri: Lisaa-*_*
Email: Alisa-Lisa@hotmail.com
Komenti: Rroftë Kosova Republike.Shume shkurt ama shume e mire ashtë kjo.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com