Data e postimit: 2014-12-02 20:07:27
Lexime: 4814
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Tema: 70-VJETORI I CLIRIMIT TE SHQIPERISE
Autori: MIKAELA TUPI
Shkolla: "BARDHYL POPA"
Klasa: 9A
Qyteti: ELBASAN
E-mail: Mikaela@live.com


Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona, ne kujtesen tone historike. Brezat qe vijne do t’i mbajne ne zemer deshmoret, per t’i bere ata flamuj qe valviten rrugeve e shesheve tona te lirise. Ishte gjaku I tyre qe e qendisi ate flamur dhe krenaria e tyre qe e skaliti thelle shqiponjen 2-krenare.

Liria ndertohet me jete, ndertohet me gjak, ndertohet me deshmore. Kurse, deshmoret jane nderi dhe krenaria e popullit tone. E popullit qe synoi ta fitoje lirine shekuj me radhe duke luftuar me gjak. Deshmoret jane ndergjegjia me e ngritur, e kombit shqiptar duke sakrifikuar jetet e tyre per lirine e atdheut.

Per te arritur lirine e atdheut nuk ishte e thjeshte. Per kete u deshen te kalonin mijera sprova te veshtira, sakrifica, flijime, gjakmarrje, dhe sfida nga me te ndryshmet te cilat mbartnin fuqine vleratike te ketij populli I cili I sfidoi keto spova me deshiren e zjarrte e te pamposhtur per lirine e ketij kombi. Per kete u deshen te veteflijoheshin duke dhene jeten e tyre shume njerez, perfshire ketu burra, gra, femije e pleq te cilat u shuan si kandili I nje rrezeje te keputur drite per te ndricuar ne labirinin e erret e te pushtuesve nazi-fashiste, te cilet kishin pushtuar e zaptuar cdo pellembe te atdheut tone I cili dergjej ne token e lare me gjakun e trimava tane qe dhane jeten e tyre per liri. Trima, ishin te gjithe ata qe dhane kontribute vlerash per kete komb, perfshire ketu qytetare te thjeshte te kombit si dhe deshmore e rilindas.

Me ne fund, pas 70 vjetesh shqiptaret festojne te lumtur e te qete me zemrat e mbushura me gezim per kete dite. Shqiperia beri nje lufte heroike, nje lufte te drejte, nje lufte me shume sakrifica, me shume gjak te derdhur, me shume bij te rene. Kurre mos u harrofte sakrifica e tyre dhe qofshin perjete te nderuar ne panteonin e deshmoreve dhe martireve te ketij kombi kaq te vuajtur. Te gjithe duhet te punojme per nje Shqiperi me te mire.

Ne jemi nje shtet I vogel, por me shume vlera. Jemi ende ne fillim te rruges sone te gjate, por pasi te kemi pershkruar mjaftueshem nga kjo rruge, Shqiperia do te shendrije 1000 here me shume se dielli i ndritshem.

Vepra te ngjashme
Autori: Ereza Merovci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshmoret
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i mallkofte ata qe vrane e masakruan me mijera njerez.Ah,sa me dhemb zemra kur degjoj familjaret duke vuajtur per te bijte e tyre. Shumica nga ne sot jemi g...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakrificat dhe vdekjen e tyre. Burra,gra,pleq e femije u perballen me nje lufte vertet te ashper,te padegjuar ndonjehere.U dolen para bresherive me plumba dhe...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: eduart · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ese liria
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjalen liri. Liria eshte aq e shtrenjet,dhe eshte aq veshtire te shkruash per lirine dhe deshmoret,nuk erdhi ne rrugen e shtruar me lule,erdhi ne token e mb...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Njerzit qe vdeken per liri
Njerzit qe luftuan, njerzit qe jeten e tyre e sakrifikuan, jane ata po,po,jane heronjet tane qe armikut gjithmone i dolen ball. Ne vend te loteve nga syte e nenave po rrjedh gjak e ne ato pika gjaku shihet krenaria e merzia per bijte e tyre q...
Autori: Aksa Bardhi. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Atdheu
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Te tjera · Tema: Liria dhe Deshmoret
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesh...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Deshmoret e atdheut
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I...
Autori: Eleni Loli · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Pavarësia e Kosovës
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten tende plote drite! Shkurti ky muaj kaq historik e me sakte data 17 shkurt, date kjo qe la shenje ne te gjithe zemrat e shqiptareve anambane. Date histori...




Komentet e fundit!

Emri: Meriton
Email: meriton.rexhepi@hotmail.com
Komenti:

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: Qenke nje kopjace ti moj Mikaela. Pfffff. Cdo gje qe ke shkruar ketu eshte kopje. Ke marre ca rreshta ne nje vend dhe ca rreshta te tjera ne nje vend tjeter. Je kot fare. Nese sje e zonja te besh vete nje ese, mos hajde ketu te na genjesh me punet e te tjereve.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com