Data e postimit: 2013-06-11 13:57:09
Lexime: 18979
Kultura , thesari me i cmuar
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Autori: kristina
Shkolla: Villson Blloshmi
Klasa: 9A
Qyteti: librazhd
E-mail: alkeokristina@yahoo.com


Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunikij me te tjeret dhe te flas aty ku duhet.Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i vecante nga te tjeret sepse kam traditat dhe zakonet e mia. Une di se cfare do te thote te jesh nje njeri i kulturuar. Nje njeri i kulturuar eshte ai njeri plot me dije, pervoje dhe eksperience. Nje njeri qe i njeh shume mire gjerat antike folklorike te vendit te tij. Nje njeri jo vetem i shkolluar edhe me diplome ne xhep,por me zakonet dhe traditat e tij te vecanta.

Vepra te ngjashme
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Åĺï§ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kultura
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes.nje njeri nuk quhet i kulturuar thjesht sepse ka mbaru...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: Mitsuki Nemura · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: KULTURA
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ditur asgje qe ka nevoje shoqeria per tu bere e zhvilluar ne shume aspekte te saj. Njeriu i ndergjegjshem eshte i kulturuar sepse ai ka informacionet e n...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Vlera e madhe e kultures ...
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar te cmuar brenda-perbrenda vetes . S'ka rendesi nese je i pasur apo i varfer, nese je me shkolle apo nuk je , mjafton te kesh vullnet , deshire sepse asgje ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ai Njeri Ai njeri Që s'punon aspak Kalon kohën kot Bëhet shëmturak Po a njeri Që asnjëherë s'pushon Lumturia tek ai Cdo herë mbretëron
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: ela · Lloji: Tekst vleresues · Tema: nena
Per mua ka vetem nje njeri, qe e dua me te vertet shume. eshte nje njeri qe kur i kerkoj dicka nuk e njeh fjalen 'JO'. Eshte nje njeri qe sakrifikon jeten per mua.Ajo nuk eshte njeri,por eshte engjell. Kur zoti ka krijuar ate, ka bashkuar bashke pluhurat ...
Autori: Diellza Pangjaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gabimet
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht ndodhin sepse askush nuk i do gabimet .Ka shum njerëz qe nervozohen nga gabimet por jo nuk duhet sepse jan pjes e jetes ..Qdo njeri qe nga lindja mund te ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Ana thjesht une
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME E din...




Komentet e fundit!

Emri: Ham
Email: Gesiajiol@gmail.com
Komenti: Suuuuuuupeeeeeeeer koooooooot

Emri: C
Email: Ccccccccccccc@gmail.com
Komenti: Kultura ka rëndësi: si e formojnë vlerat (kulturore) progresin njerëzor, psh klevis si je

Emri: jkhfihd86@live.com
Email: bjgklklg8bhmfgjkh@live.com
Komenti: Zonja lejla ju faleminderoj shume ju duaa shumm shummm shummm qe me lavderuatt o kam te drejtt ju cfare po beni e mbarove temen?

Emri: lejlaa
Email: lejla123@live.comm
Komenti: Lejla MEJRRR JEEE???

Emri: leja
Email: lejla123@hotmail.com
Komenti: Zoteri Shiqiri keni shum te drejte ju pergezoj per komentin

Emri: Shiqirii
Email: shiqirizime@outlook.com
Komenti: On te isha vetvrasje kishaa boo bummmmmmmm

Emri: lejla
Email: lejla123@hotmail.com
Komenti: Shom e becme kjo si e ke shkrujt mo in ne film tej na qenke njeri i kulturomun

Emri: Ana
Email: Annaaana@hotmail.com
Komenti: kurv

Emri: Ana
Email: Annaaana@hotmail.com
Komenti: kurv

Emri: XHensila
Email: xhenslia123@live.com
Komenti: AAAAAAAAAA BBBBBBBBBBB tejttt


Emri: Melisa
Email: melisa24@outlook.com
Komenti: pffffffffff ne filmmm jeeee eteeeee katastroffffff bonuu pakk njeriiiii motttt

Emri: Fiqiri
Email: fiqirifiqiri2008@live.com
Komenti: shom me plq oop:

Emri: mmmmmmm
Email: LEDI@BARDHI.COM
Komenti: wau

Emri: kristina
Email: krisitna@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: a\d
Email: asd@hotmail.net
Komenti:

Emri: dfjgjhjghdfh
Email: babi@zbavitu.net
Komenti: poo sa kot me kot ga te teraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa me kot se kjo skam par kultura ska te beje fare me njeriun

Emri: klevis
Email: klevis69@zbavitu.net
Komenti: Shum Bukur

Emri: Ana
Email: Ana21_@gmail.com
Komenti: Ese e bukur.Me pelqen

Emri: anna
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: sh bukur yll ne fakt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com