Data e postimit: 2015-11-01 12:54:47
Lexime: 6954
Ta duam njeri tjetrin
Lloji: Hartim
Tema: Ta duam njeri tjetrin
Autori: Anonim!!!
Shkolla: Hasan Prishtina
Klasa: 8-2
Qyteti: Kacanik
E-mail: jeton.aliu12@gmail.com


Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken me te dobt. Kaq kam per te shkruajtur per dashurin .

Vepra te ngjashme
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoket shoqet
une shoket dhe shoqet e miiii i dua shume se nese une apo dikush ne e ofrojme njeri tjetrin prandaj ne duhet ta ofrojme njeri tjetrin ti ndimojme njeri tjetrit kjo dashuri quhet dashuri rreciproke
Autori: J.A! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin.
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
Autori: Alessia Cuni · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Familja ime  Sepse e duam njeri-tjetrin, sepse ne kujdesemi për veten, sepse jemi bashkë asgjë nuk është e ndërlikuar. Sepse me një puthje, me nje pamje, gjithçka ndodh si nje perralle. Sepse nëse jemi bashkë, ne formojmë nje b...
Autori: Alessia Cuni · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Familja ime  Sepse e duam njeri-tjetrin, sepse ne kujdesemi për veten, sepse jemi bashkë asgjë nuk është e ndërlikuar. Sepse me një puthje, me nje pamje, gjithçka ndodh si nje perralle. Sepse nëse jemi bashkë, ne formojmë nje b...
Autori: m · Lloji: Tekst filozofik · Tema: boys & girls
SHESH SHIKOJME VETEN NE PASQYR EDHE THEMI SE JEMI TBUKRA APO JEMI TSHEMTUARA. NA PELQEN NJE DJAL DHE DUAM TI BEJM PERSHTYPJE . LENDOHEMI NGA DJEMTE DHE QAJME. KJO SESHT AJO CFARE DUAM NE. NOJHER Dna duhet pak dashuri ne ket bot. tna pranojn ashtu sic jmi ...
Autori: nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashurija ndaj jetes
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
Autori: vajza pa emer · Lloji: Analize letrare · Tema: nene teresa
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jemi te lumtur.nuk blihet dashuria me para por me miresi . ketu nuk ka dallim per asnjerin . nuk eshte puna : i pasur apo i varfer? por duhet te qendrojme afe...
Autori: alesia · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pse jemi ndryshe
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim po te pyesesh nje njeri te vetmuar per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet /kam nevoj per disa shoke qe te me duan nese do te pyesni dike qe ka ft...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: OKSANA BLIDO · Lloji: Personal Poetry · Tema: JETOJE MIQESINE
KUR LINDEM NUK DINIM ASGJE ME KALIMIN E VITEVE KUPTUAM CDO GJE. KUPTUAM SE QE TE JETOSH, NJE SHOQERI DUHET TE FORMOSH. TE DISH...
Autori: Erina-Emini · Lloji: Leter · Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi je...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...




Komentet e fundit!

Emri: nihan
Email: bejzaxhaferi24@gmail.com
Komenti: Shum mir.......

Emri: nihan
Email: bejzaxhaferi24@gmail.com
Komenti: Nese dikush quhet ana le tregoj ne koment dhe un ta di

Emri: nihan
Email: bejzaxhaferi24@gmail.com
Komenti: Shum mir.......

Emri: denipofe
Email: anxhelakorfuzi@yahoo.com2
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com