Data e postimit: 2013-05-22 17:57:14
Lexime: 20675
KULTURA
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: KULTURA
Autori: Mitsuki Nemura
Shkolla: Maria Kaculini
Klasa: 8b
Qyteti: Durres
E-mail: mitsukinemura@gmail.com


KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ditur asgje qe ka nevoje shoqeria per tu bere e zhvilluar ne shume aspekte te saj.
Njeriu i ndergjegjshem eshte i kulturuar sepse ai ka informacionet e nevojshme ne dobi te vetes se tij dhe shoqerise ku ai jeton. Prandaj kultura eshe "mjet" i RENDESISHEM ne formimin e mendjes te nje personi.
Per kete arsye, qe te jemi te dobishem ne shoqeri, ne pune, ne familje dhe cfaredollloj situate qe ndodhemi na duhet kultura.

Vepra te ngjashme
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Åĺï§ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kultura
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e kultures nis qe nag vatra familjare dhe me pas ne shkolle, por pjesen me te madhe e merr gjate jetes.nje njeri nuk quhet i kulturuar thjesht sepse ka mbaru...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla - Shoqeria !
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo eshte fale shoqerise. Une ketu do te vazhdoj me presje e jo me pike sepse shkolla dhe shoqeria jane dy gjera shume me vlere . Dhe ne nuk duhet ti humbasim asnj...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Te tjera · Tema: Vlera e madhe e kultures ...
Kultura... Te jesh nje njeri me kulture ne te gjitha fushat e jetes do te thote te kesh nje thesar te cmuar brenda-perbrenda vetes . S'ka rendesi nese je i pasur apo i varfer, nese je me shkolle apo nuk je , mjafton te kesh vullnet , deshire sepse asgje ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: Besa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo? Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orar...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...
Autori: D.P · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ese Per" Shoqerine paragjykuese"
Jeta eshte si fija e shkrepeses sapo ndizet fiket pa e kuptuar se si ndodhi, por ne ato momente te paketa ajo dritez na ka ndricuar ne erresire. Faktori qe ndikon me shume ne "dhunen ne shoqeri" eshte bullizmi, ai na ben te perjetojme ndjenjen e perjashti...




Komentet e fundit!

Emri: lol
Email: lol@gmail.com
Komenti:

Emri: lol
Email: lol@gmail.com
Komenti: Nese kjo eshte ese atehere une jam Obama

Emri: korcari
Email: korcari388@yahoo.com
Komenti: me tha zysha po te ve nje pese sa per gjynaf se eseja ishte >>>KOT

Emri: korcari
Email: korcari388@yahoo.com
Komenti: shum e mir po ca vk

Emri: Fatjona
Email: tona2014@live.com
Komenti: ..............

Emri: aldi
Email: aldialdialdi@gmail.com
Komenti: flm shume po shume po shume po aq shume .......... .. se mora 6 ne gjuhe me kete ese aq te bukur neber

Emri: besi
Email: besian98877@hotmail.com
Komenti: hahahahahahaha!!skuptova gje

Emri: erion
Email: erion01234@gmail.com
Komenti: mire cka 😉😄😅😐😐😣😩😡😡

Emri: grisilda
Email: grisildanuna@gmail.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: egg
Email: engjelli@gmail.com
Komenti: ahha e vestir pzz


Emri: arbisa
Email: ghvd@hotmail.com
Komenti: shum e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com