Data e postimit: 2015-10-25 20:38:38
Lexime: 4671
perendimi
Lloji: Anekdota
Tema: i bukur dhe misterioz
Autori: kristina
Shkolla: 1 maj
Klasa: 5
Qyteti: sarande
E-mail: kristinaxheka@gmail.com


Perendimi ne mbremje te jep nje ndjesi te madhe kenaqesie,duket sikur fluturon ne nje toke te humbur misterioze .here i kuq e here portokalli cdo njgjyre qe do ti transformohet ai .e shikon dhe zhytesh ne mendime kur largohet ku shkon .perendimi eshte me shume se cduket nje det imadh ikuq ose blu ,nje top i madh i zjarrte laget ne mes te ketij deti dhe duket sikur mbytet ne te po sikur te duash ta prekesh jooooooo .te djek dhe sduron dot ky eshte perendimi nje imagjinate qe ska fund

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Perendimi
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me friks...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: dielli
Cdo mbremje shkoj ne maje dhe shikoj perendimin e diellit qe ky Zot na ofron. Perendimi i diellit me ben te ndihem e sigurt me ben te ndihem vetvetja atehere kurn un nuk kam shpresa nga askush. Ndonjehere ka shi e stuhi Por un nuk frikso...
Autori: Brisilda Karanxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Perendimi
Kur vjen perendimi gjithe vendi mbulohet me nje drite te portokallte.Dielli fillon te humbase pak e nga pak e ndersa nata fillon te vije.Kete kohe gjithkund ka qetesi.Femijet lene lojen e kthehen ne shtepi ndersa prinderit kthehen nga puna.Familja mblidhe...
Autori: milel · Lloji: Poezi lirike · Tema: mali
Cdo mbremje shkoj ne maje dhe shikoj perendimin e diellit qe ky Zot na ofron. Perendimi i diellit me ben te ndihem e sigurt me ben te ndihem vetvetja atehere kurn un nuk kam shpresa nga askush... Ndonjehere ka shi e stuhi Por un nuk friks...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Pershkrim · Tema: vera
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
Autori: LABINOT AVDYLI · Lloji: Poezi lirike · Tema: PORADECI
perendimi i vagëlluar mbi liqeri pa kufir. po perhapet dal-nga-dal nje pluher si nje hije neper male ner lëndina shkrumi natës qe po bie duke sbritur qe nga qielli përmi fshat po behet fir e kudo krahin e gjërë me spo qit as pipelim ne katund ke...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Sa here shqetesohem per te nesermen dal ne dritare e shoh perendimi e diellit qe me qeteson
Çdo mbrëmje ulem e mendoj Shqetesohem kam firke kam emocion Por shoh diellin tek me Puth faqet e kuqe Të cili un e dashuroj Zgjatem ta Kap Por s'e harij dot Dua t'i flas por më kot Me pas me kthen kurrizin e largohet Mbrapa maleve ku s'...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Cameria
O nene,o plage,o shkemb,o gjak, gjak i pashtershem,o lot te pandalur, si e lame te na shkoje vatani, si e lame te na shkoje Shqiperia. Disa njerez thone se vatani eshte veq vendi ku shkon por jo gabim e kane vatan eshte edhe vendi ku punon,ku ...
Autori: Greta · Lloji: Pershkrim · Tema: Ekstaze Pranverore(Pranvera)
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur. Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
Autori: ina · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: perendimi i diellit ne bregdet
te shoh perendimin e diellit mbi det eshte e jashtezakonshme kane kaluar shume muaj qe ate perndim se kam pare ne endrra e kujtime mundohem ta shikoj por eshte e kote , nuk eshte kurre njesoj me kujtohet per here te fundit kur ate bukuri pashe d...
Autori: Sara Kashami · Lloji: Pershkrim · Tema: Nate ne bregdet
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: duhet anektode e jo ese pershkuse



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com