Data e postimit: 2014-02-16 15:19:36
Lexime: 30720
perendimi
Lloji: Pershkrim
Tema: perendimi i diellit
Autori: lorena aliaj
Shkolla: liria
Klasa: 7
Qyteti: tirane
E-mail: lorena-rena@hotmail.com


Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta zbut shpirtin dhe te mbush me me shume ngjyra.Duke veshtruar me kujdes e vemendje ne mund te shohim diellin i cili ul rrezet e tij te zjarrta dhe struket mbas liqenit.Keshtu dalngadale duke lene vendin e tij vjen muzgu i mbremjes dhe ky perendim emocionues mbaron...

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Perendimi
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Peizazhi
Sa te bukur jane liqenet!! Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
Autori: Ergisa Ndregjoni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pranvera dhe Dimri
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Tregim · Tema: fshat
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edhe kafsh te cilat te gjith njerzit i duan ato jan lopa kali qeni macja e ka shum eshum te tjera ne tegjish e dum fshatin ton sepse ka lule pem dhe shum e...
Autori: Esmeralda Leka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i peisazhit te dimrit ne qytetin e pogradecit
Peisazhi I liqenit te Pogradecit jepet ne qetesi.Cdo gje paraqitet e zymte .Mungon jeta,levizja dhe energjia e te rinjve.Liqeri eshte I pafund,I vendosur midis maleve,lendinave dhe nje hapesire te gjere te mbuluar nga akull.Ai eshte I pakufijshem,eshte ...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: mishel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: stina e pranveres
erdhi pranvera ngjyra ngjyra i gjithe vendi me gezim kendojne femijet urra-urra plot dashuri dhe gezim dallendyshet fluturojne neper qiell gjithe gezim te gjithe i shohim me vemendje dhe brohorasim erdhi pranvera ne vendin tim gezim das...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Perëndimi i Diellit
Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë...
Autori: Alked Balliu · Lloji: Pershkrim · Tema: Liqeni
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje ngjure te kuqerremte , mbi pemet , mbi myshqet qe duket sikur po kalon nje ylber. Pak nga pak dielli largohet dhe bie muzgu. Mbi liqen bie qetesia dhe degjo...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...




Komentet e fundit!

Emri: kgjgfuhhv
Email: fdxdr@HOTMAIL.COM
Komenti: Sdi me vertet cte them

Emri: kgjgfuhhv
Email: fdxdr@HOTMAIL.COM
Komenti: Nuk di cte them si mirw si kote nuk di ta ndaj.

Emri: dafina zeqiri
Email: jonilda@gmail.com
Komenti: Dua te sponzoroj kete faqe

Emri: hana
Email: hhalloja@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shume!!!! a ka mundesi te publikoni nje ese per lindjen e djellit qe e kam shenuar une?please!!!!!!

Emri: lulllll
Email: lulllll@HOTMAIL.COM
Komenti: iiiiiiiiii

Emri: Anisa
Email: anii@yahoo.com
Komenti: Bkr por ta zgjatje pak

Emri: Anisa
Email: anii@yahoo.com
Komenti: Bkr por ta zgjatje pak

Emri: erbion
Email: erbionshatro@gmail.com
Komenti: mund te beje me te gjate

Emri: hahaGIRL
Email: kejddino@gmail.com
Komenti: Amn mos i degjo keta se keta vijne vete ketu ngaqe nuk dijne te bejne ese FAREE. Mua ma sugjeruan kete website per te marre mendime si dhe per te bere krijime vete. Ti per nivelin tend (klasa7) e ke bere sh mire.

Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: ej mos i lexo fare komentet e ktyre ti e ke bere shm bkr vetem duhet te zjateshe dhe ca


Emri: natasha
Email: natasha2567@gmail.com
Komenti: Sme pelqen

Emri: ela
Email: bardhaosmani1@gmail.com
Komenti: shum bukut por me shum informata sepse ka shum pak lidhje me diellin

Emri: lolis
Email: lols@yahoo.com
Komenti: Te them te drejten nuk me pelqeu fare.Qeke edhe n kl 7 edhe nje ese kaq te shkurter dhe kaq koti nuk e kisha pa. mo mir e bo edhe nona ime qe ska bo shkoll fare.kot kot sh e shpifme .kush e di se ca te ka von zysha nqs ja ke trg

Emri: kok
Email: kok@yahoo.co
Komenti: super tekst por ti qenke k****/

Emri: lol
Email: lol@gmail.com
Komenti: super tekst po ama mos bej tjeter se na e shpife

Emri: Sarasvati
Email: Sarasvati@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur. Mos u merr me te tjeret.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️❤️❤️❤️

Emri: aljona
Email: aljona34@gmail.com
Komenti: nice

Emri: artjola
Email: artjola33@gemail.com
Komenti: Shume keq ....... Nuk me pelqen fare Shum e shkurter . Une per veti nuk mund ta quj ese . Mesusja ime do te kish ngel ne klase per kete ese . Do te me vinte shum mir

Emri: alesja
Email: alesja@hotmail.com
Komenti: E bukur por e shkurter . Nice .

Emri: dritela
Email: dritela mino 1@ gmail.com
Komenti: Me fal shume mire e bukur


Emri: dritela
Email: dritela mino 1@ gmail.com
Komenti: S'më pelqen

Emri: dritela
Email: dritela mino 1@ gmail.com
Komenti: Mire

Emri: lily
Email: official@live.com
Komenti: zemra mos i degjo kto me komente negative se ti e ke ber sh. bkr kete pershkrim. megjithate duhet te ishe zgjatur edhe pak. por gjithsesi e ke pershkruar sh. mir.

Emri: Lovely
Email: gorgeous@gmail.com
Komenti: sh.kot. po t'isha msuse do tkisha ngel nklas. a lodhesh po tshkruash me shum???

Emri: jdfghjdfg
Email: dasdsag@live.com
Komenti: shm e bkr por pak shkurt ...njs

Emri: dafdfa
Email: faadfg@live.com
Komenti: shum e bkr me pelqen ideja e krijimit

Emri: ismail kadare
Email: ismaili123@yahoo.com
Komenti: woah cfare pershkrimi fantastik..................per cmim nobel

Emri: goca jote
Email: pezae09@gmail.com
Komenti: mua kjo nk me del as nje faqe a nk mund te shkruaje me shm apo u lodhe.......ms shkruaj kot kur nk di

Emri: xzcvzv
Email: zxvzxv@agaga.fgaga
Komenti: kotttt fare

Emri: djana
Email: djana.balla.1122@hotmail.com
Komenti: vec ese smunet me u qujt kjo


Emri: ona
Email: emily.eemi12@gmail.com
Komenti: bukur shm por vertet pak shkurt ........ hajt mo

Emri: klara
Email: klara.klara@hotmail.com
Komenti: ylllllllllll shume e bukur pak shkur po hajde!!!!!!!!

Emri: vddz
Email: vfggs@fysfgg.com
Komenti: si klas e 1

Emri: kl
Email: bradleycooper751@yahoo.com
Komenti:

Emri: adelina
Email: adelina.dervishi@yahoo.com
Komenti: sh mire po te ishe zjatur edhe pak

Emri: eli
Email: eli.kulla@live.com
Komenti: pse kaq shkurt? te ishe zgjatur pak.........

Emri: eni
Email: brueno12@homail.com
Komenti: fol kot ishte shume nice

Emri: beni cyrri
Email: benben@hotmail .com
Komenti: sme pelqen

Emri: beni cyrri
Email: benben@hotmail .com
Komenti: sme pelqen

Emri: beni cyrri
Email: benben@hotmail .com
Komenti: sme pelqen


Emri: beni cyrri
Email: benben@hotmail .com
Komenti: sme pelqen

Emri: egi lata
Email: egiegi@hotmail.com
Komenti: ishte bombe fare domethen nje kryeveper e hatashme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com