Data e postimit: 2013-05-13 18:03:30
Lexime: 12877
Nate ne bregdet
Lloji: Pershkrim
Tema: Nate ne bregdet
Autori: Sara Kashami
Shkolla: 3 Deshmoret
Klasa: 6A
Qyteti: Kavaje
E-mail: sara_ajna@hotmail.com


Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguria,vetebesimi,lumturia tashme jane zhdukur.Cdo gje eshte erresuar.Por papritur ne te u shfaqen gure xhevahiri qe lundrojne ne kete pasqyre te erret.Zera te gezueshem e te hareshem qarkullojne ne ajer.Bashke me ta bashkohem edhe une.Loz,vallezoj,aregetohem sepse e di qe neser do me prese nje mengjes me shprese e lumturi.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perendimi ne bregdet
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar. Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me friks...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Perendimi
Kur shikon perendimin e diellit te duket sikur je ne enderr. E pra,edhe me mua keshtu ndodh. Cdo fundjave ngjitem ne tarrace bashke me tim vella e shohim perendimin e diellit. E teksa perpiqem te shkruaj vargje shoh bukurite e natyres,perendimin e diellit...
Autori: Egzon Agaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ngrohet. qdo mengjes kur zghohem kenaqem kur shikoj rrezet e diellit qe bien ne dritare dhe kenaqem po ashtu kur degjoj cicerimin e zogjve. kjo stine e gez...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese argumentuese · Tema: koncepti mbi lirine
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenje qe mban gjalle shpresat brenda nesh.Eshte e lehte ta shkruash apo ta thuash me fjale por eshte shume e veshtire ta perjetosh kur je i kycur brenda 4 mure...
Autori: megi harizi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: familja ,shtepia
shtepi eshte ajo ku ka dashuri shte pi eshte ajo ku ka lumturi shtepi eshte ajo qe ka nje buzeqeshje shtepi eshte ajo qe ka shume perkujdesje shtepi eshte ajo qe kalon mengjeset e fresketa plot drite shtepi edshte ajo qe kalon netet e ftohta prane z...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: koronavirusi
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin. Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren. Ngado ka rene nje qetesi e madhe. Valle ps...
Autori: Jonada Kurti · Lloji: Poezi personale · Tema: Binjakja Ime
sE Ç"PO shoh ne pasqyre, nuk po e njoh dot, mos valle je Binjakja ime ?! PO,po tani po te njoh. Ja tek je.. e lodhur, e sfilitur, e dermuar , e raskapitur. Ti ke qare ,ti ke qeshur, ti ke folur, ti ke heshtur, ti je ulur ,ti je ngritur , ti ...
Autori: AGILJANA · Lloji: Poezi personale · Tema: PA TITULL
KUR VITET TE KALOJNE SHUM DO TE MERZITESH DO GJESH DITARIN TEND TE VJETER DO KTHEHESH PARA SHUM VITESH ME VETE DO THUASH DO PESHPERITESH NGADALE SA DO DOJA TE KTHEJA KOHEN PAS POR JETA STE FAL DO KALOJNE MUAJ DHE DITE ME RRADHE NJE DITE DO KTHEHESH NE DHO...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: kristina · Lloji: Anekdota · Tema: i bukur dhe misterioz
Perendimi ne mbremje te jep nje ndjesi te madhe kenaqesie,duket sikur fluturon ne nje toke te humbur misterioze .here i kuq e here portokalli cdo njgjyre qe do ti transformohet ai .e shikon dhe zhytesh ne mendime kur largohet ku shkon .perendimi eshte me ...
Autori: Brisilda Karanxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Perendimi
Kur vjen perendimi gjithe vendi mbulohet me nje drite te portokallte.Dielli fillon te humbase pak e nga pak e ndersa nata fillon te vije.Kete kohe gjithkund ka qetesi.Femijet lene lojen e kthehen ne shtepi ndersa prinderit kthehen nga puna.Familja mblidhe...




Komentet e fundit!

Emri: stela
Email: estelina@hotmail.com
Komenti: bravoo .. ms i ve re se cfare thonee , sepse flasin nga inatii me pelqeu shumm te lumte

Emri: violeta
Email: violeta@hotmail.com
Komenti: saaaaa e bukurrrrr:

Emri: edi
Email: edi@yahoo.com
Komenti: yll fare

Emri: edi
Email: edi@yahoo.com
Komenti: yll fare

Emri: Ju keni vendisur me shume se kater ikona .
Email: as@hotmail.com
Komenti:

Emri: Anna
Email: Ann@mp.hotmail.com
Komenti: SHUM PREKSE

Emri: Verona
Email: veronasejdiu@gmail.com
Komenti: Shume palidhje teper teper teper..

Emri: sara
Email: sara.qamo@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur !!

Emri: anna
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: oh moj lola shikoja pak komentet e tjera sabit shiko e dashur duhet te mendohesh para se te veprosh duhet te marresh informacione sabi dhe sara jane shoqe te ngushta dhe une sabin e kam moter keshtu qe e kaloj kohen me te dhe ku e din ti shkurtimin e emrit te saj

Emri: lola
Email: lol.lol@win.com
Komenti: ah moj sabi haha as kete nuk arrin te kuptosh qe kjo nuk eshte poezi por eshte pershkrim dhe nuk ka pse ti shkoje per lesh


Emri: pse
Email: pse_pse@hotmail.com
Komenti: shume shume shume e bukur te lumte bravvvo

Emri: sabrie
Email: maite_peroniii@hotmail.com
Komenti: poezia te shkofte per lesh

Emri: Sabire
Email: maite_peroniii@hotmail.com
Komenti: sh e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com