Data e postimit: 2020-09-23 15:56:20
Lexime: 2907 |
prindit, jan ata qe na dergojn ne rrugen e te ardhmes.
Ata jen nje frymzim nga e kaluara dhe e ardhmja , jan gjeja me e madhe ne jeten e njeriut dhe gjeja mer e vleshme.
Keshilla e prindrit duhet gjithnje te merret parasysh sepse ata nuk na japin keshil...
|
MOTRAT E MI JU DUA SHUM JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENA JETA IME JENI ATO TE CILAT JU DUA SHUM JENI ME TE BUKURAT NE BOT PER MUA JAM KRENARE QE KAM MOTRE KAQ TE MIRA SI JU.
|
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet ne...
|
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita ku ata fituan lirinë . Po me këtë datë të vitit 1443 heroi legjendar Gjergj Kastrioti - Skënderbeu ngriti flamurin " Kuq e Zi " në Krujë dhe ky flam...
|
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
|
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
|
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.
|
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu treguar shkembin e larte ku duhet te arrinin.Atje ku shqiponjat mund perqafonin lirine.Lufta nuk njohi moshe,fe apo dallime.Ajo u be pikesynimi e qellimi I...
|
mesuesja ime e bukur sa shum te dua ti je ajo qe me ben te lumtur ne kete jet ti je drita e syve te mi aq shum te dua e te respektoj sa se merr me mendd te duaa mesuesja ime .Sadete Islamaj
|
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!!
Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
|
Te kujtohet!Ai ishte momenti me i mir i jetes time...
Me shpetove jeten!!!
Un jam vetem 11 vjeq,
ama e di me mir se te gjith se qeshte dashuria
|
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
|
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
|
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim!
Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime!
Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
|