Data e postimit: 2015-03-02 17:59:46
Lexime: 34049
Muzika
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Muzika eshte feja ime
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@hotmail.com


A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush thote prsh.Me ate muzike qe po ben i ka luajtur fene,pra tregon se me muzike po ben dicka te madhe dhe te bukur.Shume persona e pelqejne muziken dhe kengen ne vecanti,madje disa prej njerzve jane aq te lidhur pas muzikes sa nuk e imagjinojne dot jeten e tyre"pa muzike".Muzika i shoqeron njerzit kudo,ne momentet me te bukura dhe ne momentet me te trishtuara te jetes se tyre,ajo duke u degjuar aq shpesh behet njesh ne jeten e njerzve dhe qendron e pandare.Muzika personifikon shume gjera,mund te personifikoje nje person te dashur,nje send,objekt apo gjera te tjera krejt te natyrshme.Shume njerez i qendrojne besnike muzikes se tyre,disa e preferojne ate lloj muzike,disa te tjere jo,kjo varet pastaj edhe nga preferencat e gjithsecilit.Muzika eshte ilac per kedo.Si ne momentet e bukura ashtu edhe ne ato te trishtuara,muzika eshte nje "ilac" shume i mire dhe te sheron sa hap e mbyll syte.Ajo te ben qe te perjetosh momente shume te bukura,te mbushura me emocione prandaj eshte unike ne llojin e saj.Muzika duhet vleresuar jo vetem si dicka kalimtare,perkundrazi.Ajo duhet te mbetet thelle ne mendjen dhe zemren tone sepse sic e thame,ajo eshte nje "ilac" qe te sheron shpirtin dhe zemren.Te qendrosh pak kohe duke degjuar muzuke dhe cdo gje ndryshon.Ajo te jep me shume forca,te jep kurajo,gjalleri dhe te shtyn qe t'a vazhdosh jeten aty ku ti e le.Une personalisht e vleresoj muziken si dicka te shtrenjte,e dua shume dhe i degjoj me vemendje notat e bukura qe burojne nga zerat e kengetareve.Kjo gje me ben te ndihem me mire,jam nje person ndryshe,me i gjalle,me entuziast dhe me e rendesishjma muzika me mbush me energji pozitive.Me pak fjale,muzika eshte feja ime,ajo eshte JETA IME.Nuk mund te qendroj qofte edhe nje dite pa degjuar muzike,edhe ne qofte se kam nje dite te ngarkuar apo edhe nese nuk kam asgje per te bere,prapeseprape une e dua ate dhe e degjoj.Muzika duhet vleresuar pozitivisht nga te gjithe dhe kjo jo vetem nga efektet qe ajo ka por sepse konceptohet si dicka e vecante,dicka unike dhe e paharrueshme!

Vepra te ngjashme
Autori: Goca Sexy · Lloji: Analize letrare · Tema: Te duash-te te duan
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrra
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte e thjesht kengon 2-3 min dhe pastaj fillon kenga tjeter . Te them te drejten muzika eshte jeta ime . Ne te ardhmen synoj qe me muzik te arrij kulmin dhe t...
Autori: Kristela · Lloji: Poezi personale · Tema: Muzika
Muzika eshte plot tinguj, Me melodi porsi virguj. Ka gezim dhe trishtim, Por jo vetmine. Ajo s'krahasohet me gje tjeter, S'mund te behet perfekte ne leter. S'rri nje sekonde pa te, As ne shkolle nuk e le!
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Kristela Shehu · Lloji: Tekst informativ · Tema: Rreth meje
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vjecare Rilindja .Endrra ime gjithmone ka qene te behem nje piktore , derisa m'u shtuan dy pasione te tjera : muzika dhe moda . Tani po perpiqem qe t'i ndjek ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Ana thjesht une
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME E din...
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...




Komentet e fundit!

Emri: fq
Email: fq@gmail.com
Komenti: shum bkr

Emri: kristja
Email: lekekristjan.5@gmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: kot
Email: jonigeci222@gmail.com
Komenti: kot fare plako

Emri: GLEA
Email: '@gleadukagmail.com
Komenti: ESHTE SHUME I BUKUR

Emri: Ann
Email: aneaneta@outlook.com
Komenti: Bravo!! Ishte super

Emri: Anjeza
Email: Anjezalive@outlook.com
Komenti:

Emri: Arianita Lajqi
Email: dani_unikatili@live.com
Komenti: Shum Bukur Muzika po ashtu eshte edhe Jeta Ime

Emri: Ardit Kalifi
Email: Arditkalifi@hotmail.om
Komenti: Sh e bukur

Emri: Xhilda Kullolli
Email: xhildakullolli323@hotmail.com
Komenti: Uaa shume shume shume shume e bukur! Me pelqen shume!Edhe mua me pelqen shume muzika...me pak fjale Muzika eshte feja ime!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com