Data e postimit: 2013-11-22 20:21:21
Lexime: 8132 |
Autori:
Flutura Azemi
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Kur rrojn prinderit nderoj kur vdesin kujtoj
Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as me thesaret me te qmuar ato te mira qe mi kan bere prindrit e mi ne jemi femij dhe si kuptojm mire ata shumicen e rasteve ata na japin keshilla te cilat ne ...
|
Mami e bukur
Shpirti im,
Shumë të dua
Dielli im.
2.
Bashkë me babin
Të pres te dera,
Kur del ti
Sikur vjen vera.
3.jam e vogël
skam fuqi
por kam zemr
që të don ty.
|
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet"
Shqiperi vend i bekuar
per shqipetaret kudo te jene
Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen
PER TE PARE ME...
|
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...
|
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne te ecim perpara. Te pakten keshtu mendoj une. Keto veshtiresi te medha qe perbejne jeten perballen gjithnje me shpresen, e cila na ben te besojme se di ia...
|
ceshte e bukura
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
|
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim.
Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
|
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek nxenesit!.. Bejini pytje vetes pse u thone mesusit te mesoni ??? Ato nuk fitojne asgje prej nesh,vetem te falenderohen nga familjet e nxenesve .Mseuesj...
|
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate ...
|
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe.
Disa n...
|
nëna.
"Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret
Sepse ajo kujdeset per ne shum na meson na edukon
Ajoo esht gjeja me e vlershme per mu kur nje dit
Edhe ne do te behemi prinder si pindrit tan dhe
Ne duhet ti edukujm femij...
|
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete
sa kembe bejne nje mije e dy pula?
kjo ishte nje nga gjaegjezat, ja nje tjeter
mer flake 1 pallat dhe vjen ambulanca. ca kati do fiki te parin?
ja nje tjeter
jane 32 peshq brenda ne uje. nder to 27 ngordhin. ...
|
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epersi ndaj grave. Gruaja nuk eshte nje thes boksi qe sa te duash mund ta gjuash,kur te kesh nerva te fryhesh ne te,te nxjerresh inatin ...jo,jo po gaboheni.N...
|
ESE Reflection : I vote for himself ...
We live in a country which is under development and the biggest challenge for our country is developing rapidly becoming a developed country . Must affirm that to achieve this status must overcome many " obstacles ...
|