Data e postimit: 2013-06-04 16:42:34
Lexime: 5477
Për Nënën time të dashur
Lloji: Ese argumentuese
Tema: melodija e fjalve të nënës
Autori: ardijona
Shkolla: shaban.b.shala
Klasa: 5-
Qyteti: podujev
E-mail: marigona@freskohu.com


Mami e bukur
Shpirti im,
Shumë të dua
Dielli im.

2.
Bashkë me babin
Të pres te dera,
Kur del ti
Sikur vjen vera.

3.jam e vogël
skam fuqi
por kam zemr
që të don ty.

Vepra te ngjashme
Autori: ana.ana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për shkollën papritmas hyra në një botë tjetër.Aty ku bashkohen gjithmonë shpresat,aty ku janë edhe ëndërrat.Ishte një ditë vere e nxehtë,teksa diel...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stina e ëndrrave
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. Mua si person më pëlqen stina e verës plazhi, ajo nxehtësia që të jep dielli që kur sa zgjohesh në mëngjes.Unë pushimet e mia verore zakonisht i k...
Autori: NAFI ÇEGRANI · Lloji: Poezi dramatike · Tema: VARGJE NGA BURGU
VARGJE NGA BURGU ! Në burg nuk dija në kishte ardhë pranvera, apo cila stinë e motit ishte, në burg nuk ka lule as verë për të pirë, vetëm dritë e hënës përbirohet nga një vrimë, atje ku nuk duket dielli, nuk depërtojnë rrezet tÃ...
Autori: Kesta Salla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stinet
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nuk ka. Iken pranvera e vjen vera Pushimet trokasin tek dera. Vape bën sa me ska Po cti besh vere 1 here ne vit ka Vjeshta vjen vera shkon Edhe ...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena ime
Nëna ime Nënë e bukur shpirti im shumë të dua dielli im. Je një lule aq e madhe më bënë mua shumë krenre.
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu pÃ...
Autori: Vesa Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: Për motrën
Sa mirë është të kesh motër të zgjon në mëngjes , kur vjen ajo nga shkolla unë te dera po e pres
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi kolone · Tema: Stina e Verës
Erdhi vera porsi era , dhe kudo bën vapë. Mollës iu ka tharë fyti, për një godë ujë, dielli e mbyti. Në verë shkojnë femijët, për pushime bëhen gati, saqë gëzon i gjithë fshati. I pari kopshtari, zgjohet që me natë, pemë...
Autori: girl... · Lloji: Poezi personale · Tema: babi im
Sa lind dielli e hapet qielli syte e babit me kujtohen shikoj qiellin anembane babi im rete shperndan ai eshte liqeni im lotet e tij sjellin gezim ai eshte babai im kur une qaj me jep perqafim kur une qesh me sjell me shume gezim ...
Autori: ELIANA · Lloji: Tregime per femije · Tema: Emri im
Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudhen maj - qershor era e blirit mbush qytetin . Duket sikur jeton ne nje bote perrallash . Une linda ne qershor . Mami im ishte e dashuruar me lulet e blirit...
Autori: Korina Duka · Lloji: Poezi kolone · Tema: Prinderit e mi
Mbaroj mesimi, Shkoj ne shtepi, Ne fillim takoj, Prinderit e mi, Lodhem merzitem, Mami me qendron prane Ai ajo, asnje tjeter nuk kam. Babi vjen nga puna, E perqafoj, E lumtur, vec me te qendroj, Te dy bashk si dy shok, Luajm te dy tok, ...
Autori: Tesnima Ftoni · Lloji: Poezi personale · Tema: Babait tim
Pa ty i dashur babi im gjithcka është e kotë sepse pa ty dielli nuk ngroh, yjet nuk ndriqojn hëna nuk buzeqesh lulja s'ka më erë sepse qe kur ike ti kjo botë s'ka kuptim une pa ty jam si peshku pa uje si universi pa yje si hëna pa bukur...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Pershkrim · Tema: vera
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...




Komentet e fundit!

Emri: alkeo
Email: alkeokristina@yahoo.com
Komenti: shume e bukur bravo

Emri: Marko
Email: marko007@live.com
Komenti: po po shkrimtare leshi. Kjo ska asgje te veten. Te gjitha i ka kopjuar.

Emri: lumta
Email: leylazbavitu@hotmail.com
Komenti: bravvoooo nje shkrimtare do te behesh ti me duket

Emri: adenaida
Email: adenaidaallani@live.com
Komenti: sa fjale te bukura paske shkruajtur per mamin tend......Bravo per keto fjale te sinqerta!

Emri: fjolla
Email: fjolla.2013@hotmail.com
Komenti: bravo shum e fort je te lumt dhe urime per vepren do te jesh nje shkrimtare e mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com