Data e postimit: 2015-12-09 21:29:12
Lexime: 3424
Fjale te urta humoristike
Lloji: Fjale te urta
Tema: Fjalet e urta
Autori: Aurora
Shkolla: Ali Demi
Klasa: 7A
Qyteti: Tirana
E-mail: Aurora@yahoo.com


Mos i shiko gunën, shikoji kuletën!
Fshati që duket, ka drita!
Guri i rëndë është për themele!
Qentë le të lehin, ti futja vrapit!
Mendja e shëndoshë do kokë të madhe!
Njeriu që vetëm për vete punon, punon një muaj dhe bën 1 milion!
Ku të duket balta më e ëmbël se mjalta! Në çmendinë!
Në rrezik e në nevojë, seicili për hesap të vetë!
Bukë e kripë e zemër! Benz, RedBull dhe femër!
I jep dorën, të merr orën!
Shoku i mirë njihet nga paret!
Burri qe eshte burre e qon taven ne furre e se le te digjet kurre.
Punen e sotme mos e ler per neser,por shtyje sa te mundesh!!
Grate jane engjej ne kishe,ne shtepi nje djall e bishe!!
Kush i ban gropen tjetrit...punon ne varreza!!
Kur nxehet i buti bindet i marri ,por kur nxehet i marri bindet edhe gomari.
Dola ne dritare ndeza nje cigare pa pritmas fillova te mendoj per ty e pashe nje traktor me san e shofei ma bani me sy.
Pune-pune dite e nate per me ble nje agregat.
Delja qe ndahet nga kopeja i bohet tullusum edhe ujkut.
Mos harro,puna eshte shendet.Keshtuqe le t'ia leme te semureve te punojne!
Hajdutet te kerkojne o jeten, o kuleten : Grate i duan te dyja!
Mos i nis shume letra te dashures se... bie ne dashuri me postierin!
Mos shiko te tjeret por shikoje veten.

Vepra te ngjashme
Autori: aishe dervishanji · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena e dashur
Malet me gure, fusha me bar shume, arat me grure, me tutje nje lume. Fshati per karshi me kish’e me varre, rrotull ca shtepi te vogela fare. Uje te ftohte, era pun’e madhe! Bilbili ja thote… Grate si sorkadhe. Burrat nen hije lozi...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Unë në vend të Tokës
Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa herÃ...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Qiriri
Qiriri Si një premtim i mbajtur Shiko,shiko,ai po qesh, Si një fjalë që s'mbaron Shiko,shiko,ai po hesht, Si drita e shuajtur Ai mbajti premtimin Që ty të ...
Autori: kiara · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Bijë vendi pikë argjendi. BERAT Një nënë nuk na ka bërë, po një vend kemi të tërë. BERAT Shqiptari shqiptarit nuk ka k'i mburret për trimëri. SKRAPAR Gënjeshtra nuk ka as dorë, as këmbë, as bisht, as rrënjë. BERAT Kur fjala del nga ...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Fjale te urta · Tema: FJAL TE URTA
1 DUAJE ATDHEN SI SHQIPONJA FOLEN 2 PUNEN E SOTME MOS E LER PER NESER 3 MOS I SHIKO GUNEN PO SHIKOJA PUNEN 4 SHQIPONJA FLUTURON NE QIELL PO FOLENE E BEN NE TOKE 5 UJKU QIMEN NDERRON PO ZAKONIN S'E HARRON 6 GENJESHTRA IKA KEMBET E SHKURTRA 7 GUR GUR ...
Autori: Silvia Duka · Lloji: Hartim · Tema: Roli i gruas në shoqeri
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekziston një grua;gruaja e sakrificave. Ekziston një grua që i'a del mbanë e vetme e që punon me mish e me shpirt. Një grua që gjykohet pavarësisht të...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjëza...
Gjëegjëza.. 1.Zu-zu-zu! shkon atje e vjen ketu punon dite e punon nate najep dylle e na jep mjalte..(Bleta) 2.Jam sikur lot qe rrjedh nga qielli mua me than vetem dielli...(Shiu) 3.I shkon rrjeta duke bere rrjeta...(Marimanga) 4.Te lodh...
Autori: besiana · Lloji: Fjale te urta · Tema: TE NDRYSHME
Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma… Aforizma....  Liria eshte si dielli,kur mungon dielli ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kush punon vetën e nderon !
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "JETA VAZHDO UN JETOJ TI JETO"
Mos u merzit dhe kur gabo, Në ktë botë kemi me, u perballur Me miliarda sfida ndaj mos u, Trishto, at her kur mendon se Nuk mundesh të ,ecesh shpreso Nuk është e lehtë udha e, jetes jeto! Gjithsecili do të tregoje ,vlerat e tij Dhe dij...
Autori: Agon Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjeza
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Zuku · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: kasandra · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Fjalë të urta Shqiptare Atdheu është në rrezik atëherë kur njerëzit e padijshëm fillojnë të mendojnë se janë të dijshëm. Rrustem Haradinaj/Prishtinë Ara ime varri im. LABËRI Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. K...
Autori: znj.P · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mermengjes ti
mir-men-gjessss mir-men-gjess ooooo vellackoja im afjete shum ti ne krevatin tim mua me le ne toke kurrizi sme punon meta sakate pergjithmon dhe goja mezi me punon.




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com