Data e postimit: 2014-08-09 14:22:54
Lexime: 3789
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: Gjon.Nikoll.Kazazi
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Dita ditës,nuk i ngjan !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Atë Ditë (Vlorës Heroike) Atë ditë lindi Dielli E bjeshkës koka iu clirua Atë ditë zjarri i shprushur i zemrës Në forcë graniti u shndërrua Atë ditë Vlora gjëmoi Kur flamuri lart valoi Atë ditë kënga jehoi E shq...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: Dineta Demalija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Atdheu
Pavarësia Erdhi dita e gëzimit Erdhi dita e çlirimit O sa shumë kemi prit’ Që të arrijë kjo ditë. Shumë nëna qajnë Shumë fëmijë kërkojnë babanë Gjaku i trimave s’derdhet kot Sollën lirinë që e kemi sot. 17 Shkurti= D...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
" Ditet e Javes " Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një Nënë E marte është dita e dytë Më ka treguar një djal Duke ngrënë picë E mërkurë është dita e tretë Thoshte një plak që pinte duhan Ishte i veshur me xhamada...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Urime Ditëlindja Ditëlindjen ta uroj Fat dhe lumturi Të dëshiroj Njëqin vite të jetosh Paq gëzim dhe shëndet Dëshira tu bëftë realitet...
Autori: Edison Tahiraj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e nenes
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vetem muaji mars por per popullin dhe te gjitha trojet shqipetare eshte dhe do jete DITA ME E RENDEDISHME "8 MARSI DITA E NENES". ME RESPEKT TE MADH EDISON...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Poezi personale · Tema: mekatet e tua
Mëkati Cdo ditë mjegull cdo ditë errësirë cdo ditë brenga dhe asnjëherë qetësi. Si gabova unë që këtë rrugë morra Më tregoni ju zogj cfarë mëkati bëra? Më trego nënë se ku keq veprova që fati kështu më dënoi e në dh...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: Eliona Mustafa · Lloji: Poezi personale · Tema: 28 Nëntori
28 Nëntori Ditë e madhe Flamurin kuq e zi E ngriti Ismajl Qemajli 28 Nëntori Dita e parvarsis At ditë Marigona ka Flamurin ka qendis Me at flamur Kombëtar te gjith Shqiptart u bën Krenar
Autori: Aresa Selmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: viti i ri 2016
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo ditë,dhuroni mirësi qdo ditë,jeni pozitiv qdo ditë.Qdoditë është një faqe libri dhe qdo fundvit është fundi i një kapitulli....mis harroni jemi n...
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 marsi dita e nënës ose dita e gruas.
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë festohet si festë kombëtare. Kjo ditë shërben jo vetëm për bashkimin e grave pa dallim feje, race, kulture, gjuhe dhe prejardhjeje, por edhe për të kuj...
Autori: shaban · Lloji: Poezi lirike · Tema: pavarsia
Sa kohë ka kaluar derisa erdhi kjo ditë Sa shumë njerëz janë flijuar sa shumë kemi prit. Plot sakrifica e mundime plot vuajtje e padrejtësi kaloj kjo Kosova ime gjatë rrugës për Pavarësi. Vite e vite të tëra trimat për liri lu...
Autori: Andrea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: peisazhi i agimit
Shikoje këtë ditë ! Se në të është jeta, vetë kuptimi i jetës Në periodën e saj të shkurtër qëndrojnë Të gjitha të vërtetat dhe thelbi ekzistencës sonë: Kënaqësia shpirtrore e rritjes sonë, Madhështia e veprimit dhe përparim...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pavarsia
17 shkurti URIME SKENDER DITËLINDJA, GËZIMI I NANES JETA IME ZEMRA IME I GZOFSH EDHE 100 TE LUMTURA, ME KNAQËSI TË MADHE, E SHKRUJ KETË POEZI SE KOSOVA U BA SHTET I RI, ME TY PAVARSI DITËLINDJA E JOTE MË BËN TË SH...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com