Data e postimit: 2015-01-02 21:37:44
Lexime: 4314
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Mos e bëj një njeri vec si shok ,por edhe si ''vëlla ''...sepse shoqëria mund edhe të zhduket kurse vllazëria mbetet ...!

Vepra te ngjashme
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenaria
ROGOV KRENARE Kështu deshmorit Safet gashi Rogov a ndjeve o Shum trima shum hero Bac o vlla Safet o shok Krah o pris me ty o flamurtar, U zgju i ulti rob Puntor e katundar Me ty lulzoj vllazërimi me ty dita agoj Mbi gjakt te kosoves U...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje e idhët mbetet në kujtesën tonë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Qeni Shok e mik Për cdo njeri Në cdo familje Ruan me besnikëri Edhe ndonjëherë kur i bërtet Struk bishtin fillon të ecë Kur t'ia nisësh me të të lodrojsh Luan bishtin dhe të shikon Kur ndokush t...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kush shoqërohet me të gjithë mbetet pa asnjë mik !
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: Arrita Sadrijaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te jetojm se bashku
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye dhe ndërgjegjje dhe duhet të sillemi në frymë vllazërimi.Një fillim i mbarë është të pranojmë që çdonjëri nga ne mund të krijoj paragjykime...
Autori: samanta · Lloji: Tekst argumentues · Tema: shoqeria
Shoket dhe shoqet jane njerzit qe dua me se shumti . Ne duhet te kemi nje shoqeri te besueshme qe te ndajme kohen me ta , te ndajme sekrete dhe anasjelltas . Ne miqesi nje pike e rendesishme e ze respekti sigurisht edhe besimi . Edhe pse ne ditet e sotme ...
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Edukata
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com