Data e postimit: 2013-03-04 19:23:06
Lexime: 7993
GJUHA SHIPE THESARI I LIRIS DHE I ATDHETARIS
Autori: QLIRIM MURTEZI
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ATDHEU
Shkolla: Hajriz Muhadini
Klasa: 8
Qyteti: FERIZAJ
E-mail: Email eshte i fshehur!


DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u munduan me te gjitha sakrificat e tyre dhe mundimet ne per lufta qe ta merr fitoren e tij si fitore mbar shiptare qe populli i tyre te jet drita e popullit ilir dhe e ardhmja e tyre ta di se ata filluan qe ketu e deri ketu qe jemi ne sot GJUHA SHIPE mund te shkruhet lirisht se ajo esht thesar i jon esht burim i jon qe ne sot e perdorim gjithkund.Ndersa per atdhetari mund te flasim se prej vitit 1405 prej kur lindi SKENDERBEU e ishte nder themeluesit e par te asaj kohe pastaj esht LIDHJA SHIPTARE E PRIZERENIT qe u formua 1878 qe idha nje hov te madh gjuhes shqiptare e e sot flitet ne gjdo skaj te botes pastaj kemi LIDHJEN TJETER LIDHJEN BESA-BESE LIDHJA E PEJES. PASTAJ USHTRIN QLIRIMTARE TE KOSOVES apo me shkurtes UQK e cila ushtri mbrojti GJUHEN ton SHQIPTARE PASTAJ VIM DERI TE SHPALLJA E PAVARSIS SE KOSOVES ME 17 SHKURT 2008 QE ME 17 SHKURT 2013 ISHTE DITLINDJA E 5 E POPULLIT SHQIPTAR.

Vepra te ngjashme
Autori: megi loci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme.Tani vjeshta ka ardhur.Neper te gjithe pyjet ka rene qetesia.Kafshet jane futur ne strofullat e tyre duke pritur ardhjen e pranveres.Shpendet fluturuan dh...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pershkrim i nje mjedisi
-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blaineve nje furtune e veshur ne petkat e djallit dhe injorances ishte plagosur rende e po venitej ne rruget e qytetit.Rruget kishin veshur nje petk te zi qe z...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Ma...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet Dimerore
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit te ri te udhetonim po per shkak te pandemis vendosem qe mos te udhetonim jasht shtetit por te shkonim ne nje nga vendet e bukura dhe madheshtore te shqipe...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrra e prere
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojme cdo gje qe e mbajme ne zemer. Jam e vogel ndoshta per ta shpalosur gjithe qellimet qe kam ne jete e te kerkoj me ngulim qe ato te plotesohen,po nuk jam a...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera freski e zemrave tona
"Pranvera frski e zemrave tona" Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.Ne pranverë cicerima e zogjeve nuk ndalet.Me freskine e saj ajo i buzeqesh zemrat e te gjitheve.Pranvera stina me e bukur e vitit qe fillon me 21 mars dhe ...
Autori: Iljas · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dite e ftohte
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe...
Autori: Iocelli27 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Tirana
Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes eshte reliev fushor i perbere nga male dhe kodra.Tirana ka shume liqene si :liqeni artificial ,liqeni i farkes etj.Tirana ka lumin Lana i cili eshte i ndot...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta prane televizorit
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot programe te larmishme,me filma,emisione,cat LIVE e deri tek telenovelat.Nje shumellojshmeri e programeve qe mundeson televizori ka terhequr shume njerez pas tij...




Komentet e fundit!

Emri: lolololo
Email: lolo_lolo@hotmail.com
Komenti:

Emri: 88uuyuhh
Email: euhdhjfhhhb@live.com
Komenti: Bukur

Emri: migena
Email: megi.migena1@live.com
Komenti: hahhah

Emri: rtertg
Email: zrtzedrtg@yahoo.com
Komenti:

Emri: eljesa
Email: rihana.pau@hotmail.com
Komenti: une mendoj se kjo eshte shume palidhje sa peer komentin tim

Emri: nora
Email: nora.ks@hotmail.com
Komenti:

Emri: QLIRM
Email: shaci_80@hotmail.com
Komenti:

Emri: QLIRM
Email: shaci_80@hotmail.com
Komenti: VEPRA IME E MESIPRME I DREJTOHET GULISTANKOSOVA NE OLIMPIADEN QE DO TE MBAHET NE MEHMET AKIF NE BANULLLIPJAN NESE KA MUNDESI TE ME NDIHMONI TA DERGOJ KETE VEPER PERMES E-MAILIT www.GulistanKosova.com se qe 1 or jam duke nejt ne internet edhe spo di me dergu ju faleminderit /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com