Data e postimit: 2013-02-16 20:14:22
Lexime: 14481
Padrejtesite e shek.XXI
Autori: Rina Cakrani
Lloji: Ese argumentuese
Tema: padrejtesite ne bote dhe vuajtjet
Shkolla: Internacional
Klasa: X
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!


Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka filluar qe ne lashtesi,te ciles nuk po i vjen fundi dhe nuk ka gjasa qe te vije tani afer.Nje lufte njerezore,qe e ka origjinen te mizoria e te ashtuquajtures mendjes humane,e cila ka kontrolluar breza te tere duke imponuar frike ne vend te vlerave qe duhet te kete nje qenie njerezore,duke bere qe endrra per nje bote paqesore e te bashkuar te mos realizohet.Ne vitin 2013,ende ekziston diktatura neper bote,enda ka grushte shtetesh dhe masakra nga njerez mendjengushte e te etur per pushtet.Miliona njerez vuajne per shkak te luftrave te padrejta,nenat humbasin femijet dhe femijet humbasin nenat.Mijera civile vihen nen frymen e tiranise se disa njerezve,te cilet nuk meritojne te quhen te tille.Ne shek.XXI mjaft ngjarje kane tronditur boten,duke e futur ne valen e nje epoke te re te mendjes se semure te njeriut qe e quan veten modern.Ne 11 shtator 2001,aktet terroriste paralajmeruan Ameriken per rrezikun qe i kanosej humanizimit.SHBA u detyrua te dergonte trupa ne Afganistan,duke nisur keshtu nje lufte mbrojtese,por me shume pasoja,sidomos per popullin amerikan.Aktet terroriste qe ndodhin ne vendet e botes se trete ne Afrike ,bejne buje ne mbare globin.Ato qe bejne buje bejne edhe deklaratat e udheheqesve te organizatave politike me te fuqishme lidhur me keto ceshtje,qellimet dhe iniciativat e tyre,por lajmi i pare qe degjon cdo here sa hap TV eshte numri i te vdekurve civile,nder ta edhe shume femije,qe vdesin nga keto akte jonjerezore qe supozohet te ndalohen,por qe askush nuk vendoset tu jape fund.E si mund tu jape fund nje popull i pambrojtur edhe i shtypur kesaj padrejtesie dhe ketij hidherimi?Si qenie te Zotit,eshte detyra jone te kujdesemi per te tjeret,ashtu sic eshte detyre morale mbrojtja e popujve te shtypur nga vendet me te civilizuara,ne te cilat edhe cenimi me i vogel ndaj dikujt,denohet ashper.Dy bote qe i kundervihen njera-tjetres,qe shfaqin hapur padrejtesite e jetes,nje pale qe jeton ne demokraci te plote,qe ka mundesine te arsimohet,te argetohet,te permbushe deshirat e saj dhe nga ana tjeter nje pale e cila mendon vetem e vetem sesi te gjeje ushqim dhe uje dhe si ti siguroje femijet nga ngrenia e ndonje plumbi apo nga shperthimi i bombes,qe mund te ndodhe cdo moment.Pra,nje bote ku femijet e shendetshem shkojne ne shkolle ,marrin mesime private per piano,ku nuk dine se cfare vuajtje heqin bashkemoshataret e tyre ne anen tjeter te globit,dhe nje bote ku nje vajze 10-vjecare nuk e ka fare idene e shkolles,dhe ku shqetesimi i vetem i femijeve eshte gjetja e ushqimit te mjaftueshem per te kaluar diten.Kur e mendon kete fakt,kupton sesa me fat je qe nuk gjendesh ne situaten me te cilen mijera femije perballen cdo dite,ne te cilen shume prej tyre humbin dhe jeten.Jemi ne nje bote ku njerezimi perballet me akte terroriste per dite,ku njerez te bardhe ne mes te Amerikes,vrasin njerez dhe femije pa meshire.Nje bote ku nese nje i bardhe kryen krim,atehere eshte menderisht i paqendrueshem,ndersa kur e ben nje njeri me ngjyre ose amerikanojugor,atehere ndodh sepse ashtu eshte gjasme natyra e tyre.Nje bote ku ekziston diskriminimi,racizmi,pabarazia gjinore,vrasja e mijera civileve.Nje bote ne te cilen njerezit nuk bejne asgje nga ato qe Librat e tyre te Shenjte perpiqen tu mesojne.Nje bote e cila mund te ndryshoje,por qe askush se merr iniciativen.Kjo bote qe eshte kaq e ndryshme nga ajo qe kishte perfytyrar John Lennon kur shkruajti Imagine,ne 1971.Kane kaluar dekada dhe endrra e tij per zhdukjen e pushtetit njerezor,per vellazerine e njerezve,per paqen dhe mirekuptimin ne bote,per njerezit qe jetojne per te sotmen dhe per boten qe behet nje e vetme nuk eshte realizuar akoma.Por jam optimiste se edhe pas gjithe ketyre tragjedive qe kane ndodhur e vazhdojne te ndodhin,qe ka ende shprese per njerezimin se njerez te mire e te afte do tu japin fund vuajtjeve,duke ngritur lart zerin e tyre e duke ndermarre veprim te cilat do te tregojne se dashuria,toleranca dhe mirekuptimi jane me te forta se vuajtja dhe urrejtja.

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik. Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pa...
Autori: samanta kaba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cfare jane kujtimet
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sa shum me lendove
Nuk po kalon jeta jo nje dit me duket sa nje shekull pa ty ti nuk e di se kur ishe ti me mua shpirti im ishte me i lumturi ne bot .............e tash nuk po guzoj as te mendoj se si kam perfundur.A nuk tu dhimsa pak ë e di un kam faj per kete unnnnnnn t...
Autori: Kristi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta ime
Kam falur gabime gati te pafalshme, kam provuar te zevendesoj persona te pazevendesueshem dhe harruar persona te paharrueshem. Kam reaguar per impuls, jam zhgenjyer nga persona qe nuk e prisja, por edhe une kam zhgenjyer. .. Kam qeshur kur nuk ka qene e n...
Autori: franko mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: onjengini tatjana
tatjana ishte nje vajze shpirtbute e thjeshte dhe melankolike.kishte nje natyre te matur e te menduar.tatjana ishte e lidhur ngushte me popullin e saj dhe i donte te varferit.ishte heroina ruse dhe shume e kane konceptuar si kunderpeshe e onjenginit nders...
Autori: Erblin Jahiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: arkitekt
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha projektuar disa spitale për mirëqenien e shëndetit të njeriut,disa banesa personale per të moshuarit,do ti kisha ndërtuar shkolla për mësimin e fë...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vog...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...




Komentet e fundit!

Emri: daddysgirl
Email: justmatti35@gmail.com
Komenti: U sa bukur sse di a i ke marr nga interneti apo ku mu mplq sh

Emri: aldo
Email: aldodurres22@gmail.com
Komenti: po ik moj kopjace e ke marre nga libri ose nga interneti

Emri: denis k kani
Email: deniskani@outlook.com
Komenti: shume e bukur

Emri: hfjhg
Email: ghhd.dfshh@yahoo.com
Komenti: hdgfghhghf

Emri: Elio
Email: elio.domi@yahoo.com
Komenti: Mua me pelqeu shume.po /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com