Data e postimit: 2024-05-23 22:52:34
Lexime: 742
A mendoni se arsimi i një shoqërie në përgjithësi dhe i asaj shqiptare në veçanti,do të ndikojë domosdoshmërisht në zhvillimin e punës,karrierës apo suksesit?
Autori: Erisa Janku
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Arsimi
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 11
Qyteti: Tiranë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Arsimimi,për mua është motorri i përparimit të një shoqërie.
Është baza e karrierës dhe suksesit,por patjetër që nuk i garantojnë totalisht ato,pasi të mos harrojmë që ka dhe elementë të tjerë që plotësojnë tablonë e suksesit.
Në përditshmëri,edhe njerëzit pa arsim(të lartë) japin kontributet e tyre në punën ku ndodhen,por a ka më shumë rëndësi sasia apo cilësia e ideve,drejt suksesit?
Si gjimnaziste që jam,e kam parë gjithnjë e më shumë të nevojshme te vetja arsimimin,jo vetëm për t’i ngjitur shkallët e një karriere të mirë më shpejt,por edhe për t’i bërë ballë vështirësive që do has,me njohuritë e mia.
Një shoqëri e arsimuar në Shqipëri,duke marrë parasysh se Shqipëria është disa hapa mbrapa,në krahasim me botën,kur vjen fjala tek zhvillimi,arsimi do të ishte shtylla kurrizore e përparimit në vendin tonë.Fjalët dhe mendimet e kësaj shoqërie do të ishin të goditura dhe do të peshonin më shumë.
A është e nevojshme t’u injektohet njerëzve se arsimi garanton suksesin tuaj?! Absolutisht jo!
Të mos lëmë pa përmendur se njeriu,për të dhënë më të mirën e tij,i nevojiten vullneti,dëshira e këmbëngulja,gjë të cilën librat nuk e kanë të shkruar.
Që të jemi realistë,suksesi është i sigurtë kur arsimimi “bashkëpunon” me vullnetin dhe atëherë asgjë nuk e ndal një shoqëri të kaq mirëarmatosur!

Vepra te ngjashme
Autori: Arbri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jetoje jeten koha esht e cmuar
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh te ben gjithmone keq. Problemet nuk jane te perjetshme dhe kane gjithmone nje zgjidhje. E vetmja qe nuk ka zgjidhje eshte vdekja. Mos lejo askend te te ofendoje ose poshteroje! Asnjehere mos humb vleresimin ...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm vetes cdo njeri prej nesh. Lindem , u rritem , dhe ja ku jemi tani duke jetuar ne vitin 2013 . Të harrojm te shkuaren , Të jetojm te tashmen , e te meso...
Autori: T · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: geri boraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: statujat kane mish te ftohte
Njerezimi e pranon se bota eshte pak e shtypur pikerisht prej te ftohtit ne te dy veshkat e saj. Mbi statuja ka vetem rreze te bardha. Rralle shkelqejne. Ato jane te prajshme. Detyrohen te pranojne qe te maskohen apo duke u hequr edhe koken, vetem per te ...
Autori: Adela D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria
Kur jeton mjaftueshem sa per te dale nga ajo bote endrrash ideale ku te gjithe jetojne te lumtur dore per dore plot dashuri, nje hije e rende qe quhet realitet do te te perndjeke ne pjesen tjeter te botes. Per ta bere veten te qarte qe ne fillim, absoluti...
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 nentori
Afron dit e madhe Bij te skenderbeut -28 nentori- i dha ngjyr atdheut ngjyrose nje komb kuq e zi valvitur ne ballkan te vlores pavarsi e zbritur. 28 NENZORI KUQ E ZI FLAMURI KOMBETAR:
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Albi Pupa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonis...
Autori: Samuel Osmani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Legjendat
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi Kur njerezit filluan te k...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com