Data e postimit: 2023-09-24 19:18:48
Lexime: 821 |
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes.
Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...
|
gjermania ca ca ca
ja tifozet ku i ka
cdo kush e perjeton ate
boterori i brazilit e mbani mend e
itali spanje france gjermani
ai qe luan bukur e fiton tani
ai eshte nje nga me te mirit
eshte boterori i brazilit
me gjermanine per vete jam
skuadre...
|
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mja...
|
Po na gzohet kulmi
Po na gzohet pragu i shtepis
Po na vjen nipi yn i ri
Gzohi ju oj mesa
Gzohi ju oj bija
Po na vjen Fatlumi
Po na gzohet shpia
Gzim i madh sot ne jete shtepi
Shum po gesohet gjyshja
Shum po gzohet vendi
Me gezim te madh so...
|
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
|
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar...
Prometeu njihet si krijuesi i njeriut te pare prej balte dhe titani qe solli "zjarrin e zhvillimit" njerezimit...
Zjarri ishte privilegji i vetem i perendive por Prometeu duke mos dashu...
|
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i ndal. Ne pune nuk shkon, me gojë nuk ka flet
Nuk e di se çfarë ka por shumë po na shqetëson vërtet ✍️✍️
|
28 netori
28netori nje,
dit e shnuar.
fes e madhe ne
vlor te gjith me flamui ne duar.
e gjith bota ,
te na ket zili.
per te bukurn,
shqipri.
nuk horrohe ,
deshmort qe u.
fliuan per
shipri
motr marigona
e qndisi
flamuri qe ...
|
paraja esht nj leter e cila shum njer i verbon,me te blen shum gjera ben shum shpenxime ,pa e ditur se sa hargjon .Paraja shkon e vjen ...... ME VJEN KEQ POR NUK MUND TA VAZHDOJ ME SHUM KTOJEN VETEM RE ERNA TE SHKURTER.
FALEMIDERIT PER MIRKUPTIM.
|
Skeda e analizës
Titulli: "Këngët e Milosaos"
Autori: Jeronim De Rada
Lloji i veprës: Poezi epike
Përmbajtja:
"Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
|
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
|
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ashtu si do ai dhe jo ashtu si e drejtojne te tjeret…pa miratimin tend askush nuk mund te te keqtrajtoje…cdo person mund te jete ai zogu shtegtar qe flutu...
|
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
|
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
|