Data e postimit: 2023-09-24 19:17:00
Lexime: 657
Korridori i fshehur
Autori: Xhulja Nikolla
Lloji: Analize letrare
Tema: Korridori i fshehur
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!


Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur"

Titulli: Korridori i Fshehur
Autori: Jean-Paul Sartre
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1944

Analizë e tekstit:

"Korridori i Fshehur" është një dramë e shkruar nga Jean-Paul Sartre, e cila përfshin temat e lirisë, vuajtjes dhe identitetit njerëzor. Historia krijon një ambient të mbyllur në korridorin e një hoteli, ku personazhet përballen me ankthin e vetvetes dhe me fajësimin e tyre të pafundëm.

Në rrjedhën e drames, personazhet radhiten në grupet e tyre të vegjël, duke u përballur me dilema morale dhe konflikte personale. Ata përpiqen të shpërndajnë pafuqinë e tyre duke akuzuar njëri-tjetrin për gjërat e gabuara që kanë ndodhur. Me kalimin e kohës, tensioni rritet dhe emocionet janë në kufij të thyerjes.

Sartre eksploron temën e lirisë nëpërmjet kufizimeve të jashtme dhe brenda vetes së personazheve. Korridori i hotelit paraqet një metaforë të izolimit dhe të mëbytjes. Personazhet përballen me një konflikt të brendshëm midis dëshirave personale dhe prejardhjes, midis detyrës dhe pasioneve të tyre. Ata janë të mbyllur brenda kufijve të tyre të brendshëm, duke mos u arritur të lirësohen nga ankthi dhe fajësimi i tyre pitoresk.

Komenti Letrar:

"Korridori i Fshehur" është një dramë e fuqishme dhe e fuqizuese që na sjell përpara një mikroskop të rëndësishëm të natyrës njerëzore. Jean-Paul Sartre shpreh një pasqyrë mjerimit dhe ankthit që shoqëron eksistencën tonë. Kjo dramë krijon një ndjesi të thellë të izolimit dhe mbytjes në një korridor fshati, duke na bërë të reflektojmë mbi lirinë dhe identitetin tonë.

Personazhet nëpërmjet akuzave dhe fajësimit të tyre përpiqen të përmbushin nevojën e tyre për të ndier se janë të lirë dhe të qetësojnë ankthin e tyre. Ata kërkojnë me përpikëri në të kaluarën për të gjetur arsyet dhe shpjegimet e gabimeve të tyre, por në fund të gjithë mundi mbaron në fajësim dhe vuajtje. Ky aspekt i drames na shtyn të reflektojmë mbi sfidën e lirisë dhe mungesën e vetëdijes së vërtetë për shkakun e fajësisë sonë.

Në "Korridorin e Fshehur", Sartre paraqet kontradiktat e eksistencës tonë dhe pafuqinë tonë për të dalë nga kufizimet dhe kushtet e jashtme. Korridori i hotelit simbolizon izolimin dhe mbytjen që ndiejnë personazhet. Ajo përfaqëson një ambient të mbyllur, ku ata janë të veçuar nga bota e jashtme dhe të detyruar të përballen me vetveten.

Përmbushja e dëshirave dhe liria personale janë sfidat kryesore që përballen personazhet. Ata përpiqen të justifikojnë veprimet e tyre të gabuara nëpërmjet akuzave dhe fajësimit të tjetrit, duke refuzuar të pranojnë përgjegjësitë e tyre. Kjo na sjell përpara pyetjes mbi rolin tonë në krijuaritë e gabimeve dhe në gjetjen e lirisë dhe identitetit tonë.

Në përfundim, "Korridori i Fshehur" është një dramë provokuese dhe mendësore që na shtyn të reflektojmë mbi lirinë, identitetin dhe dëshirat tona njerëzore. Sartre ne shtyn për të vlerësuar kufizimet që e mbajnë veten tona të lidhur dhe mungesën tonë të vetëdijes për rolin dhe përgjegjësinë tonë në krijimtaritë tona. Ky tekst na bën të kuptojmë më mirë se si luftojmë për të ndier që jemi të lirë dhe të plotësojmë dëshirat tona në botën tonë të ndërlikuar.

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha
Koha ecën, pa e kthyer kokën pas. Mikja ime, ti mbete e dehur nën ombrellën e saj. Erëra mosbesimi fryjnë gjithkund. Lotët e mi vërshojnë si rrëkej, mbyt gjith gjallesën që gjen para. Peshën e mallit toka nuk ka fuqi ta mbajë. Dhe...
Autori: Klaudjo · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuri e pamundur
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e pamundur , ajo ishte breda tij . Por tashme gjendej i vetem , ne nje dhom te vogel . Midis 4 mureve. Nje dhom teper e ftohte , dukej boshe . Duart e tij ish...
Autori: Silvana · Lloji: Analize letrare · Tema: Nana ime
Nana ime është gjeja me e shtrejt per mua, ajo esht engjulli qe me mbron ne xhdo hap te jetes time, esht njeriu qe me ushqeu me edukat dhe me miresi ne jet. Ne gjdo hap qe helli nuk jam une por esht vlera e saj, ajo është frymarrja ime.
Autori: Denida Blloshmi · Lloji: Analize letrare · Tema: Fati i femres ne shekullin XIX
BALADE QYTETSE Mbramë qiella dhe hyjt e vramë një ngjarje të trishtueme panë: Hije... jo! - por një grue me ftyrë të zbetë edhe me sy të zez si jeta e saj, me buzën të vyshkuna në vaj, me plagë në gjoks e stolisun me veshje dhe me ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: vellai
vellain tim te vetem shum e dua une me floket e arta si ngjyre floriri duani vellane o ju qe e keni mos mohoni vellane se eshte jeta per ju duaje ate tani qe e ke
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Analize letrare · Tema: E humbur
E humbur jam ne tymin e cigares , Mes dhimbjesh dhe lotesh E vetme ketu jam . Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime, E humbur jam ne tymin e cigares time. Diku bardh e zi , Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti . Ne kafene e ulur jam ...
Autori: Liza · Lloji: Analize letrare · Tema: Prometeu
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar... Prometeu njihet si krijuesi i njeriut te pare prej balte dhe titani qe solli "zjarrin e zhvillimit" njerezimit... Zjarri ishte privilegji i vetem i perendive por Prometeu duke mos dashu...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: Paola Coku · Lloji: Analize letrare · Tema: Deshira
Sikur cdo femije, Qe ka shume deshira, Edhe une deshiroj, Te jem me e mira. Deshiroj te jem princeshe, Ne pallatin e endrave, Deshiroj te jem flutur, Ta gjezdis kopshtin, Deshiroj te behem e ditur, Jeten ta begatoj... ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me kenaqesi te madhe E shkruaj kete poezi Se kosova u ba shtet i ri me ty pavarsi Ditelindja jote më bën të shkruaj te lexoj Per qdo vit ne ban Ta uro...
Autori: adelina mamaqi · Lloji: Analize letrare · Tema: per librin
Çdo ditë e shfletoj Dhe diçka të re mësoj Sa herë kam lexuar Kam qenë i gëzuar Librin e dua shumë Aty dija rrjedh si lumë.
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: Madita Syla 🦋 · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditelimdjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokite...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com