Data e postimit: 2022-12-25 17:59:49
Lexime: 1222
Ese: Përse na shërben të jemi folës, dëgjues dhe shkrues të mirë?
Autori: Big G
Lloji: Analize letrare
Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Shkolla: ;)
Klasa: 9A
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të cilët vendosin standardet për krijimin e shoqërisë.
- Lind pyetja: “Përse na shërben të jemi folës, dëgjues dhe shkrues të mirë?” Të flasësh është karakteristikë unike e çdo personi. Secili flet sipas mënyrës së tij të perceptimit të ngjarjeve. Të flasësh mirë është ajo ç’ka bën dallimin. Komunikimi është pjesë e pandashme e jetës tonë. Ne komunikojmë gjithmonë me të afërmit tanë, në ambiente publike, në institucione shtetërore, etj, pra gjithandej. Komunikimi na shërben për të ndarë ide e opinione, për të shprehur interesat tona individuale ose të përbashkëta, të argumentojmë në zgjidhjen e çështjeve të caktuara, etj. Secili prej nesh duhet të posedojë një komunikim të arrirë, jo perfekt, prefeksioni nuk arrihet kurrë. Sigurisht, ne jemi përgjegjës për ato ç’ka themi kështu që duhet të premtojmë një komunikim me takt me palën tjetër për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve të ndryshme.
- Dëgjimi është një element tjetër kyç në përditshmëri. E vërteta është se, në ditët e sotme, shumë pak kureshtje i vendoset fjalëve të thëna nga vet ne por edhe fjalëve të thëna nga dikush tjetër. Shoqëria jonë është shumë e çuditshme, ne flasim pa mbarim, bëjmë thirrje, bisedojmë, shkruajmë, përfshihemi në intervista, takime, mbledhje por ne nuk dëgjojmë. Nëse shikojmë në grupin tonë shoqëror, ne kryesisht dëgjojmë atë ç’ka është e përshtatshme dhe e leverdisshme për interesat tona. Them se ne duhet t’i kushtojmë më shumë vëmendje fjalëve që themi, por edhe fjalëve që dëgjojmë, të mos nxitojmë për të arritur në përfundime, të dimë të komunikojmë duke respektuar edhe këndvështrimin e tjetrit, dhe në këtë mënyrë fjalët tona nuk do të jenë konfrontuese apo egoiste e të çojnë në krijimin e situatave problematike apo edhe ndonjë keqkuptim.
- Të shkruarit është faktori i fundit të cilin po e zhvilloj. Të shkruarit është një proces i rëndësishëm i cili gjen zhvillim në çdo aspekt të jetës tonë. Shkrimi kalon në disa etapa të rëndësishme ku në secilën prej tyre shprehen pikëpamjet e autorit dhe tematikat të cilat ai trajton. Shkrimi është shumë i rëndësishëm në jetën e përditshme. Atë e hasim kudo si p.sh: në një mesazh, në detyrat e shkollës, në dërgimin e e-maileve, në hartimin e projekteve të ndryshme, pra kudo. Një pjesë tjetër përbërëse, është edhe të lexuarit, i cili na shërben për të qenë shkrues më të mirë. Duke lexuar ne arrijmë të përvetësojmë fjalë të ndryshme, të reja, të cilat pasurojnë leksikun tonë. Mirëpo, vjen një kohë ku boll kemi lexuar veprat e të tjerëve, është koha të shkruajmë veprën tonë. Shkrimi i një vepre është një proces i vështirë, por që na ndihmon gjithashtu në rritjen e aktivitetit të imagjinatës tonë po ashtu edhe në përmirësimin e të shkruarit.
- Pra, arrij në përfundim se nëse flasim më mirë, dëgjojmë me kureshtje dhe shkruajmë më shumë do të arrijmë të rrisim nivelin tonë të komunikimit të përditshëm por do të jemi edhe më të përgatitur për zgjidhjen e konflikteve të mundshme të cilat mund të lindin në jetën e përditshme.

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Kkte serbia dje Me luft e ka nxe Prej luftes te rrept Kryengritjes son Shoki im ka lindun Adheu i jon Lexoj këta...
Autori: Ina Agolli · Lloji: Analize letrare · Tema: prejardhja e njeriut
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani. Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhj...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: Rina Mustafa · Lloji: Analize letrare · Tema: per atdheun
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat tona.Agimii diellit kete mengjes e simbolizon qlirimin ton.Flladi i eres esht per mesherimi liris.Lirin tashm e fituam ,Kosovaeshte e pavarur.Keto qe i kemi...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: Abriana Memia · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena e dyte
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria jone per drejtesine e ka bazen tek frika e vuajtjes nga padrejtesia!
Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe perben ate ku une jeteoj.Te eci e lire ne hapesiren pafund per te pare gjithcka qe me rrethon.Te vezhgoj male,dete,te gjitha kontinentet me rralle.Sot une de...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Perpjekjet e humbura
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Përpjekjet e Humbura Autori: Samuel Beckett Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1953 Analizë e tekstit: "Përpjekjet e Humbura" është një d...
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
Autori: Vjola · Lloji: Analize letrare · Tema: MENA
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj Ne jemi zemra e saj Nena është ajo e cila Na përkrah e na ndihmon Na perkdhel e ladhaton Gjithmon na gëzon Prandaj femijë kam një mesazh...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ofendimet e botes karshi njerzve
Leter Botes..! A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten! Gjdo njeri i ben vetes kete pytje, duke u lodhur nga ofendimet e tjerve, duke mos patur vullnetin e vet per te vazhduar jeten por pse oj bote je kaq, e brishter pse o njerez je...
Autori: pablo neruda · Lloji: Analize letrare · Tema: ne ajrin e mbremjes
pemet e kopshtit te amullta rrine ne ajrin e bute te mbremjes si te ishin piktura mbi nje pelhurete holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke ne lulezim keqyr mire se mos terbllon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme gj...
Autori: Paulo Coelho · Lloji: Analize letrare · Tema: Alkimisti
Cdokush ne femijeri enderronte per gjera qe do me cdo kusht ti arrijme ne te ardhmen. Jane enderrat me te zjarrta se c'mund ti kete kushdo, kemi pas entuziazmin e pashtershem qe buronte nga zemra jone, ndjekja e asaj endrre , ishte shpresa qe jetomin. Na ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com