Data e postimit: 2022-11-27 18:57:21
Lexime: 4422
Kush e solli Doruntinen
Autori: Iva
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Doruntina dhe Konstandini
Shkolla: Mysmym shyri
Klasa: 8
Qyteti: Tiran
E-mail: Email eshte i fshehur!


Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kishin kërkuar të martoheshin me të.Por asnjëri nuk arriti ti fitonte zemrën derisa një ditë erdhi një trimë nga një vend shumë i largët dhe i fitoj zemrën asaj.Por nëna dhe vëllezërit nuk dëshironin ta kishin larg,vetem vëllai i vogël Konstandinin ia mbushi mëndjen se në të mirë dhe në të keq ai do ta sillte motrën e tij Doruntinën.Duke dhënë fjalën e tij nëna dhe vëllezerit e lejuan Doruntinën të martohej larg.Vitet kaluan dhe shumë armiq erdhën ta pushtonin vendin.Djemt dolën në luftë duke u vrarë një nga një përfshirë dhe të voglin Konstandinin.Nëna e cila kishte mbetur vetëm shkoj në varreza të qante djemt.Iu afrua varrit të Konstandinit dhe filloi të qante me të madhe.-“Konstandin si ma bëre këtë!Dhe më le mua vetëm të paktën të kisha afer Doruntinën që të qaja dhimbjen me të.Por as atë nuk e kam se ti më binde ta martonim atë larg.Kush do të ma marri vajzën tani?Si do ta mbash fjalën tani që nuk je më?
Nëna qau sa qau dhe më pas iku në shtëpi.Konstandini që as dheu nuk e treste pasi nuk mbajti dot fjalën që i kishte dhënë nënës.U ngrit nga varri dhe shkoj drejt shtëpis së Doruntinës kaloi fusha,male,lumenjë,kodra për të arritur tek e motra.Kur arriti më në fund e gjeti duke kërcyer dhe festuar ditën e pashkëve.E motra u cudit kur e pa dhe menjëherë e përqafoi.
-Eja shkojmë motër e dashur .-i tha Konstandini
-Për cfarë ke ardhur të më marrësh ndonjë e keqe apo e mirë që të di cfarë të vesh.-i tha Doruntina.
-Kështu sic je shumë mirë vetëm të nisemi sa më parë.
-Në rregull .-i tha Doruntina
Dhe vëlla dhe motër u nisën për në shtëpi.Kushdo që i shihte habitej se si një njëri i gjallë dhe një i vdekur rrinin bashk në një kal.Pas një rruge të gjatë më në fund arritën në shtëpi.Pas një rruge të gjatë më në fund arritën në shtepi.Konstadini la të motrën në derë dhe u kthye në varrë.Më në fund ai mund te pushonte i qetë pasi mbajti fjalën e dhënë.Doruntina e lumtur që ishte më në fund në shtëpi,trokiti menjëherë në derë.Nëna u habit kur dëgjoi derën.Pasi kishte vite që nuk e vizitonte askush.Kur ato panë njëra tjetrën filloven duke qarë dhe Doruntina i tha nënes që e solli Konstandini.Ajo u cudit dhe po ja tregonte te gjitha historit qe kishin ndodhur

Vepra te ngjashme
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim Vendlindjeje 1
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku jetuam qastet e gezuara por edhe te hidheruara!Atu ku hodha hapin e pare te jeteses, kjo toke e shenjte ku kojtova origjinen .... Qdo pjese e tij eshte e ...
Autori: Melissa Baloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendi imagjinar
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shume drite dhe ishte kaq shume harmoni. Kishte njerez e makina qe leviznin ngado per te kryer punet e tyre te perditshme. Ishte nje rremuje aq e bukur e jetdh...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e librave.
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri eshte nje thesar per te cilin nuk te duhet nje harte per ta marre.Kam lexuar libra dhe me besoni kur them se nuk ekziston nje ilac me efektiv qe te ben te ha...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATA:Mund te jepni mendimet tuaja ?
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime. Drita e dites terheq vendimet. Realiteti dhe trillimi shkrihen ne erresire dhe poshte yjeve, si ne nje roman surreal te pikturuar nga tingujt, ngjyrat, aromat, shijet dashurite dh...
Autori: Elvira Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Profesioni
Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pelqen te studioj,sepse marr shum njohuri nga mesimi,nga shkolla vjen edhe profesioni.Të ardhmen time e përfytyroj si një MJEKE shum e shkolluar.Kam shum d...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: G.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per nenen
NENA , NJE EMER I RENDESISHEM NE JETEN TONE . NE MOMENTIN KUR AJO NEVE NA ZGJON NE MENGJES DHE NA BEN MENGJESIN GATI , NA SHKON DITA PER BUKURI . DASHURIA E NENES PER NE NUK KRAHASOHET ME ASNJE DASHURI TJETER NE BOTE . NENA , PO ASHTU ESHTE DHE DO TE MBET...
Autori: Mikela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: si te cmojme dashurine.
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille. sa asgje me te embel s'mund te kete. Dashuria esh...
Autori: elda agalliu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: marredheniet ne familje
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndryshuar dhe bashke me to ka ndryshuar edhe mendesia e njerezve. Ne qofte se te duhet te jetosh nje pervoje te tille,duhet ti "harrosh" ose ti "ndryshosh" dis...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: Bora · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet. Na sjell ne rrugetimin e gjate me te kujtime te bukura Por dhe jo shume të bukura. Na perball me sfida dhe me lufta ne te cilat shpesh here triumfon e drejta dhe shpesh here ne i falim vet...
Autori: AMANTIA.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ARDHMJA IME
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na thone se je akoma e vogel dhe do ta ndryshosh opinionin dhe deshira mbase mund te te shuhet. Vendosa ta nis keshtu esen time sepse te gjithe ndikohemi si ...
Autori: erza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta e njeriut
Në jetë ka shumë ëndrra dhe deshira te cdo kujt keto ëndrra duhet te jenë te verteta kur nje ënderr nuk plotesohet bota te duket se është boshe...........Por ti vetë duhet të jesh plotesuesi i kesaj ëndrre prandaj duhet të mesojmë sa më shu...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com