Data e postimit: 2022-11-01 17:27:21
Lexime: 2614
Perrallat jane pasqyre e jetes sone
Autori: Argita Nerpjetri
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Shkolla: Mehmet Bajraktari
Klasa: 8
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat ne mesojme fjale dhe shprehje qe nuk i kemi degjuar asnjehere dhe keshtu e pasqyrojme fjalorin tone cdo dite e me shume. Kur isha e vogel mendoja se edhe jeta jone eshte si ne perralle. Me te vertet ashtu eshte. Gjithemon ne perralla fiton e mira fiton ndaj se keqes. Per mendimin tim perrallat duhet ti lexojne te gjitha grupmoshat. Per femijet perrallat jane shume te bukura saqe mendojne qe cdo gje ne jeten e tyre do te jete po aq e bukur aq magjike si ne perralle. Une edhe pse jam 13 vjece akoma shikoj perralla. Disa njerez mund te thone se ti nuk je me e vogel por mua ende me pelqejne sepse ato te japin nje mesazhe te rendesishme!

Vepra te ngjashme
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: Sabina D ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese...
Autori: Altin A. GJIKOLLI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per ty Erik Abidal (ABI)
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nje "NJERI" pa vlera.Eshte e gjitha e kunderta,pasi po flas per nje njeri me vlera te larta qe tronditi gjith "BOTEN" me lajmin e keq qe na japi...Ndoshta je...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Formimi i dashurise ne bazen e arsyes
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshenca
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adoleshenca eshte njje teme ku preket ne cdo diskutim mbi femijet.te jesh adoleshent do te thote te jesh nje person qe mendon se jeta eshte nje bahce me lule.gjit...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: Erta Myrtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: “Libri, shoku im me i mire”
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka kohë të mendojë më shumë...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
NENA eshte drite ne erresire nena eshte hene nena eshte nje yll qe ne qiell ndriqon nena esht mbrojtësja jon engjëllushe nena eshte drita qe shohin syt tan nena esht jetëdhënësja me e shtrenjta mbi tok
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete....




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com