Data e postimit: 2022-09-26 18:13:43
Lexime: 2327
Ema Bovari
Autori: Kjara hoxha
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Shkolla: Ahmet dakli
Klasa: XII
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit.
Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te geshtejnte por qe dukeshin dhe me te erret nga qerpiket.Floket e saj te gjate ne gjyre gjeshtenje qe shkelqenin si fijet e filidishit,mollezat e saj te kuqe ja shtonin me shume bukurine dhe goja e saj e vogel qe ngjasonte me nje kuti.Ajo ishte teper elegante me nje trup te gjat dhe me forma mjaft te bukura.
Ema ishte nje vajze enderrimtare e cila e shihte jeten si je fletet e romaneve qe ajo lexonte.Ajo ishte nje qenie delikate e brishte dhe e ndjeshme.Zonja Bovari ishte nje vajze e cila kerkonte te falte dhe te merrte dashuri sepse mendonte se vetem dashuria e ben njeriun te jetoje,keshtu qe ne kerkim te kesaj dashurie ajo zhgenjehet.
Ema u martua me Sharl Bovarin dhe mendonte se do te kishte nje martese dhe nje dashuri ashtu sic ajo kishte lexuar ne romanet e saj romantike.Ajo nuk ishte e kenaqur me jeten qe ajo bente dhe filloi te kuptonte qe Sharli nuk ishte burri i enderrave te saj,sepse ai nuk i falte asaj dashurine qe kerkonte.Per te gjetur dashurine dhe kenaqesine qe burri nuk ia jepte,filloi te binte viktime e burrave te tjere.
Enderrat e Emes demtuan realitetin e saj,vrane vete ate.Te enderrosh eshte vertete gje e bukur por duke qenduar me kembe me toke na siguron qe te jemi pjese e realitetit.

Vepra te ngjashme
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ne brendesi te kalase se krujes
kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja e krujes ka kaluar shume veshtiresi ne te kaluaren dhe kur e shikon ,te ngrihe ne mendje nje pyetje si ka mundesi qe pas kaq e kaq shume vitesh kjo kala e ...
Autori: Xhesik Luarasi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Prometeu i mberthyer
Ishin thjesht lojtaret e nje bote plot gabime. Ishin te destinuar per te qene "injorante", per te mos e patur kurre flaken e dijes.A mos ishin gje kukullat e perendive? Po ashtu ishin.Fati i tyre qendronte ne doren e nje despoti te pameshirshem,egoja e te...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtepia e Endrrave
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen sh...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time. Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: thjesht une
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn te bej dhe nese te tjerve nuk i pelqen. mos ndrysho per te tjeretsepse gabohesh rende . Ji vet vetja.me pelqe te kercej nje tjetri jo.Pse duhe te mos e bej ...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: edlira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashurin
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xh...
Autori: Arlinda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perse te studjojme
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here t...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta prane televizorit
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot programe te larmishme,me filma,emisione,cat LIVE e deri tek telenovelat.Nje shumellojshmeri e programeve qe mundeson televizori ka terhequr shume njerez pas tij...
Autori: Dea cekici · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
kur ne jete nuk te mbetet azgje per te jetuar kur te shkaterroen endrret ndjehesh ipa shprese nje person i harruarpa jete pa endrre pa te ardhme.Ateher nisja nje jete te re me endrra re reja , shpresa dhe frika do te jene ne cdo hap qe ti do te hedhesh ,b...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com