Data e postimit: 2022-04-27 16:22:00
Lexime: 1654
Mamaja ime
Autori: Eriola Rama
Lloji: Leter
Tema: Leter mamase
Shkolla: Ismet Nanushi Kulle
Klasa: 6
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


E dashur mami
Kjo leter eshte per ty.
Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time.
Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani.
Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shume gjera,ke kohe te mendosh per te mirat dhe te keqijat qe ke bere.Un jam menduar shume dhe kam arritur ne perfundim se kam bere shume gjera qe ty te kane merzitur shume apo nuk te kane pelqyer.Ama dije se asgje nuk e kam bere me deshiren time.Jeta e tille eshte,ama duhet te kisha mesuar se si te qendroja e forte dhe te perballoja gjithcka vetem....por...nuk munda..
Cdo here qe rrezohesha kisha nevoje te me zgjatej nje dore qe te me ngrinte dhe ajo nuk ishte kush tjeter pervec teje...Ka njerez qe te duan prej interesi ama ka dhe njerez qe te duan vertet..por ata njerez jane shume te rralle..Madje ne jeten time ke qene vetem ti....sepse te tjeret nuk donin tja dinin per mua.....Kam qene gjate gjithe jetes e vetmuar......Fale teje te pakten kisha nje shoqe qe me mbeshteste gjithmone dhe nuk me linte kurre vetem.....Ndoshta jam sjellur shume here keq me ty por me besoo se un ta kam bere kete gje vetem se isha e merzitur se pse te gjithe ne shkolle e kishin nje shoqe me te cilen te kalonin kohen,te bisedonin,te qeshnin,te luanin se bashku madje dhe te qanin se bashku por une nuk e kisha kete fat......Nuk e di pseee......vetem un jam ndryshe..ndonjehere thoja "Pse kam lindur" ndonjehere doja te veisja veten.Po ti them ty keto gjera sepse vetem ti me kupton....ti e di se si eshte gjendja imee......Ne jete kam pasur shume here vuajtje,rrezime ...e di se jeta nuk eshte asnjehere e drejte..ajo eshte me gjemba,me gura,me ferra dhe ndonjehere edhe e drejte por rruga ime ishte vetem erresire..Me ne fund po iki nga ky makth dhe me ne fund do te shoh edhe une nje enderr...........
Faleminderit qe me degjove...... e di se ti nuk lodhesh kurre prej meje...
LAMTUMIRE MAMI(SHOQJA IME E JETES)

Vepra te ngjashme
Autori: lola · Lloji: Leter · Tema: i need nje mendim :')
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por kam kuptuar se te kesh, te kesh dhe nuk ka rendesi se sa di, te paturit ka blere dhe dashurine, jeten, dijet. tani jam ne lufte me boten dhe me cdo gje qe...
Autori: Andi · Lloji: Leter · Tema: Gëzuar 2019
I dashur Miri. Gëzuar vitin e ri 2019. Të uroj nga zemra ime e vogël një vit sa më të mbarë. Pjatat me meze Gotat me raki, Ejani tani, Te frstojm vitin e ri
Autori: Lisa Dani · Lloji: Leter · Tema: Jeta
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Leter · Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
Autori: era · Lloji: Leter · Tema: Gjithmon me ne 😭😭
Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u pre...
Autori: Md · Lloji: Leter · Tema: Te duash nene
Te dua o drita e syve te mi o bota ime, nena ime. Je gjithcka per mua se drite me ke dhuruar sdo te te harroj kurr, ngaqe ke ber shume per mua, nuk di si te te shperblej per te mire qe me ke dhene. Thjesht mund te te them faleminderit
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: Sibora Gjondedaj · Lloji: Leter · Tema: Ditari Im
I dashur Ditar, Sa vite u bënë pa të shkruajtur? Jeta ime kaloi para syve të mi, si një film i vërtetë . Ndonëse kisha harruar se çfarë ndjesie më shkakton ti ,sot u ula përsëri në atë karrigen e vogël dhe po të shkruaj përsëri si...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: anila · Lloji: Leter · Tema: shoqja e ngusht
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te ne jemi si motra ne klasen e 5 ne kemi urrejtur njera tjetren por tani jemi si motra.
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: ONA LIONA · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
E dashur ANA Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe shum e ngarkuar ne mesime dhe shkolla sme ka shkuar mbar do te doja qe te te kisha ketu dhe te shprehesha dhe te kisha perkrahjen tende . Te lutem eja sa ...
Autori: Sare hoxha · Lloji: Leter · Tema: Dashnia
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi Dashni është kur e do për at që ësht...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com