Data e postimit: 2022-04-10 22:15:39
Lexime: 1931
Ëndërro si kurrë më parë
Autori: Anonime
Lloji: Pershkrim
Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Shkolla: Xxxxxxx
Klasa: Xxxxx
Qyteti: Xxxxx
E-mail: Email eshte i fshehur!


Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq.
Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ?
Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kështu ... Nuk besoja asgjë në lidhje me të , e madje më dukej edhe qesharake diqka e tillë . Mendoja se një njeri nuk mundet të gabojë , mendoja se njerëzit janë të mirë dhe për të gjitha këto u gabova . Dhe tani e dini çfarë kuptova ? U gabova , sepse ADOLESHENCA EGZISTON . Problemet e adoleshencës egzistojnë . Adoleshenca amo ndoshta vetë natyra ime më bëri të përjetoj gjëra që nuk do ti harroj kurrë . Zot si më pushtoi errësira , si ? Pyes vazhdimisht veten , fajësoj vazhdimisht veten çfarë do ndodh , çfarë do bëhet , por nuk kam dot as edhe një përgigje që ti jap vetes ose thjesht ende vazhdoj ta gënjej veten në dallgët e krijuara .
Ishte një fillim aq i vështirë saqë nuk mundem ta përshkruaj as edhe me fjalët më të gjata në botë .
U ndjeva si asnjëherë më parë .
Adoleshenca më bëri ta kuptoj se kush jam unë , cila jam unë , më bëri të kuptoj se në jetë çdo gjë duhet të jetë ANONIME , ka të drejtë .
Shpresa ime vdiq , ëndrra ime u shua , pasioni i flaktë mu shua , ore mua jeta mu përmbys .
Thashë : Dua të vdes por nuk vdiqa .
Thashë: S'dua të jetoj por jetoj ende
Thashë: S'dua të marr frymë por ende po marr
Më kujtohet viti i kaluar si sot, sa e lumtur që isha . Bota ishte e imja . Mendoja se Qielli ishte i imi dhe isha vetëm unë .
Kjo që po e shkruaj le të jetë pikënisja e ëndrrave tuaja , ju përgjërohem besoni këtë që shkruaj . Ëndrra e vërtetë nuk duhet të mbarojë kurrë . Seose gjithqka është e mundur .
Nuk ka lidhje nëse është rrugëtim i gjatë , nuk ka lidhje nëse mundësitë financiare i keni të vogla , nuk ka lidhje nëse nuk keni mbështetje , nuk ka prapë lidhje nëse gjithqka duhet të përjetoni e të jetoni vetëm sepse është dikush lart në Qiell 🌠 që nuk ju lë vetëm e ai është Zoti .
Beso se një ditë do arrish qëllimin , beso se vuajtja do të shpërblehet .
Sepse : Edhe ngjyra më e zbehët në letër ka ardhur për një arsye , kombinohet me tjerat dhe në fund jep një nuancë të shkëlqyer .
Nuancën tënde krijoje vetë , shko pas ëndrrave .
Mos lejo që adoleshenca të të pështjellojë mendimet .
Mos lejo që të depërtojë thellë brenda teje asnjëherë .
Mos lejo që të tjerët të marrin vendime për jetën tënde , se je ti ai që e jeton .
Kur ti gabon përballë i ke 2 gjëra : veten dhe pendimin . Mos bëj asgjë që mund të pendohesh .
Falja dhe pendimi nuk ka kurrfarë rëndësie kur bëhesh shkaktar i deteve me lot . Kurrfarë rëndësie .
Prapë po e përsëris , ju nuk jeni vetëm asnjëherë .
Do arrini çdo gjë nëse besoni , e kur besoni e keni më të lehtë të punoni dhe ta doni atë që ju e doni .
Sa çudi e nisa këtë ese me adoleshencën si një fillim palidhje por më duket se përfundova tek ëndrrat .
Sidoqoftë do ia marr dorën këtyre hyrjeve e mbarimeve se sbën dot pa to .
Një njeri po deshka të humbë diqka për të kuptuar gjithqka dhe këtë e bën mosha kur ti do një vendim .
Ku ndodhesh mes ëndrrës dhe mëdyshjeve
Mes sigurisë dhe pasigurisë
Mes karrierës dhe familjes
Mes vetes dhe shoqërisë
Mes punës dhe haresë
Cilën do ta zgjedhësh ??
Zgjidh punën , sakrificën , mundin , se të tjerat vijnë vetë.
Edhe diqka të fundit .
Ju që ëndërroni të studioni , së pari keni një ëndërr , shkruaje atë ëndërr diku , mëso të gjitha rrugët që të dërgojnë aty , fillimi mund të jetë i vështirë , por përfundimin mund ta kesh të shkëlqyer .
Nëse je në mëdyshje prit një vit , dy vite por asnjëherë mos vendos kur nuk je i sigurtë .
Herët ose vonë do e gjesh atë për të cilën ke ardhur në jetë . Nuk i dihet kurrë ndoshta dhe duhet të humbasësh gjithqka për të fituar atë ëndërr ?
A do e bëje atë ?
Sa e rëndësishme është ?
Cfarë duhet të sakrifikoj ?--- duhet të jenë pyetjet që duhet bërë vetes e jo si tia filloj , nuk jam e sigurtë , kam frikë , nuk kam para , prindërit smë mbështesin . Ka shumë njerëz që arrijnë nga përkrahja por ka edhe shumë shumë njerëz që arrijnë gjithqka nga vetja e tyre .
Beso si kurrë më parë .
Puno si kurrë më parë .
Duaje si kurrë më parë .
Besimi , puna dhe dashuria ndaj tyre janë çelësi i çdo suksesi .
Adoleshenca një ditë fundja do mbarojë do mbarojë ditën kur ti do kompletohesh .
Mos qëndroni vetëm në zonën e adoleshencës . Dilni nga zona që ju sjell rahati të pakapshme . Nuk ia vlen as të humbasësh kohën me të .
Duaje veten duke besuar se gjithqka do mbarojë se një ditë gjithqka do bëhet më e bukur .
Nuancat e jetës do shkëlqejnë mbi fytyrën tënde .
Valët do përkulen para teje .
Qielli do shuhet para teje .
Kur të shohin arritjet e tua .
Edhe qielli punon për ëndrrat e vërteta , horizonti dhe i tërë universi .

Vepra te ngjashme
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje e idhët mbetet në kujtesën tonë !
Autori: Ada Celcima · Lloji: Pershkrim · Tema: Sa bukur ne fshat!
Nje fllad i lehte me shpupuriti floket.Ishte era e lehte e lendines ku bari sapo kishte jeshiluar arat,luledelet dhe manushaqet sapo kishin celur dhe hapur syte.Fshati gumezhinte nga zerat e banoreve te cilet kishin filluar punet ne arat e sapo mbjella.A...
Autori: 00 · Lloji: Pershkrim · Tema: Arushi Alvin
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Si cilido prej nesh edhe une kam disa hobe te ndryshme qe mund te varjojne ne te gjitha fushat si: noti apo volejbolli, shetitja, dalja me shoket, filmat, animacionet per femije e deri tek koleksionimi i sendeve si p.sh. tiketat e rrobave apo figura te nd...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Kuptoje vetën ,që të kuptosh të tjerët !
Autori: REA · Lloji: Pershkrim · Tema: si e shoh un mengjesin
MENGJES! SAPO ZGJOHEM VESHTROJ NGA DRITARJA QIELLIN E KALTER TE MBUSHUR ME RE ,ATO VALLEZOJNE E TE KRIJOJNE MENDIMIN E NJE PARAJSE TENDEN ! HAPSIRA E ATIJ QIELLI NUK DO TE KISHTE KUPTIM PA DIELLIN DO TE ISHTE SI NJE MBRET PA KURORE SI NJE MAGJISTARE PA S...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: Alked Balliu · Lloji: Pershkrim · Tema: Liqeni
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje ngjure te kuqerremte , mbi pemet , mbi myshqet qe duket sikur po kalon nje ylber. Pak nga pak dielli largohet dhe bie muzgu. Mbi liqen bie qetesia dhe degjo...
Autori: flavio salaj · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
po afrohesha drejt grykes se malit dhe cme pane syte nje lume vezullues me gure zalli qe shnderrisnin si diamante te cmuar dhe te vyer.uji i lumit me beri te futesha brenda tij dhe te shijoja ujin e bekuar te natyres ai vend ishte i mrekullueshem nuk mund...
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: Ana · Lloji: Pershkrim · Tema: Qyteti i lindjes
Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte nje vend shume i bukur turistik.Pikat me te bukura qe mund te vizitosh ne Sarande jane Qyteti Antik i Butrintit,Kalaja e Lekursit,Syri i Kalter etj.Qyteti...
Autori: ergita shkoza · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
PETRELA… Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com