Data e postimit: 2022-04-08 07:27:47
Lexime: 1244
Dashni
Autori: Sare hoxha
Lloji: Leter
Tema: Dashnia
Shkolla: Stamatologji
Klasa: Etj
Qyteti: Kosove
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo
Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris
Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi
Dashni është kur e do për at që është pa dashur ta ndryshosh asgje të tij/sajen
Dashni është kur e do edhe në varfërinë me te madhe
Dashni është kur do qendrosh atu me atë edhe në sëmundjen me të rend
Dashni është të mos heqësh dor nga aj/ajo
Dashni është kur çdo gjë është reciproke
Dashni është kur e mendon në çdo momente të jetës tendë
Dashni është kur dashuria juaj nuk është me interes
Dashni është kur rrini me ta edhe në momentin me te keq të jetës

Dashuri është kur nuk lakmon pasurin trupin pamjen
Dashni është kur mbytesh fell në karakterin,sjelljen e tyre...

Kujdes në dashurin me interes..
Mos dashuro pamjen pasurin trupin
Dashuro për atë që është

Vepra te ngjashme
Autori: Anais · Lloji: Leter · Tema: pa kuptim
E dashur vetja ime ... Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une...une ty nk po te njoh me. Nk e di se si ndryshove brenda nje kohe kaq te shkurter. Asgje nk esht me si me pare. Jam duke kerkuar shume per ty por fatkeqsish...
Autori: Diamant Bajra · Lloji: Leter · Tema: Si ta punojm nje CV
Si ta punojm nje CV
Autori: Erjola · Lloji: Leter · Tema: Babi
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Leter · Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe dis...
Autori: lola · Lloji: Leter · Tema: i need nje mendim :')
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por kam kuptuar se te kesh, te kesh dhe nuk ka rendesi se sa di, te paturit ka blere dhe dashurine, jeten, dijet. tani jam ne lufte me boten dhe me cdo gje qe...
Autori: Melisa · Lloji: Leter · Tema: Nene e dashur
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter atij
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje. Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike? Pse ike lart n'qiell? Kur mora vesh lajmin e vdekjes ten...
Autori: Lisa Dani · Lloji: Leter · Tema: Jeta
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund te te nxjerr probleme por ti duhet te behesh i forte qe ti kalosh problemet.Jeta nuk ka vetem probleme por edhe supriza nga me te bukura.Rruga e jetes eshte...
Autori: Sibora Gjondedaj · Lloji: Leter · Tema: Ditari Im
I dashur Ditar, Sa vite u bënë pa të shkruajtur? Jeta ime kaloi para syve të mi, si një film i vërtetë . Ndonëse kisha harruar se çfarë ndjesie më shkakton ti ,sot u ula përsëri në atë karrigen e vogël dhe po të shkruaj përsëri si...
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Leter · Tema: Shoqe
Gjylsime! E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres? Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush! Ngaqe e di se dike e ke pas vete! Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un! Si un ti smundesh të gjesh k...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Leter · Tema: Leter per ditelindje
E dashur Ola Te uroj 100 vjece! Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime! Te puth shoqja jote Ana! Mirupafshim!
Autori: Ledd · Lloji: Leter · Tema: Shoqja ime😍
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T 😇. E falenderoj zotin qe me njohu me te . Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .🥰 Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com