Data e postimit: 2013-02-05 13:18:31
Lexime: 12406
gjyshja ime
Autori: anjezzaa balidemaj
Lloji: Hartim
Tema: gjyshja ime edashur
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: Email eshte i fshehur!


gjyshja ime

ska gje qe se arnon,
ska pune qe se fillon,
ska dhembje qe se sheron,
ska femije qe se pajton,
ska teshe qe se pastron,
ajo zgjedh secilen nyje,
ne cdo lemsh gjen nga nje fije,
shume libra ajo i ka ne krye,
ne zemer e ka drejtesine,
ne fjale te ngjeshur embelsine,
eshte e qete ne rrezik,
luaneshe per cdo armik,
ajo din te behet femije,
zemra e saj eshte plot dashuri (gjyshen une shume e dua love you) a e doni edhe ju gjyshen?

Vepra te ngjashme
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesuesja e dashur
mesuesen e dashur, une shume e dua, pas prinderve te mi, me e shtrenjta per mua. per gjera te bukura, gjithmone na meson, kur i kryejme detyrat, na perkedhel dhe ledhaton. mesuesen time, kurre sdo ta harroj, nder vjerrsha dhe tregime, une d...
Autori: J.A! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin.
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell mi...
Autori: Theodhor Golemi · Lloji: Hartim · Tema: perjetesi lumturuese
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e diellit binin ne natyre dhe gjethet e pemeve largonin pikat e shiut qe kishin mbetur aty . Disa ore me vone vihej re perendimi i diellit ne cepin e malit k...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Djemte
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...
Autori: E.K. · Lloji: Hartim · Tema: Pushime ne Butrint
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine. Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te ke...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Adoleshenca
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
Autori: anjeza · Lloji: Hartim · Tema: ylli
tjeter yll eshte ne klase te pare moter e ka hanen baba e ka qiellin. une e njoh nje tjeter yll eshte ne kl te pare. shtepi ka atje ne pyll i fundi ne ditar yll more yll atje lart ne pyll ne sot po kendojme e zemrat igezojme
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: Silvia Duka · Lloji: Hartim · Tema: Roli i gruas në shoqeri
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekziston një grua;gruaja e sakrificave. Ekziston një grua që i'a del mbanë e vetme e që punon me mish e me shpirt. Një grua që gjykohet pavarësisht të...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: Antonela Tafilaj · Lloji: Hartim · Tema: Universi
Ne kupen qiellore te nates yjet duken te fiksuara ne vendet e tyre, ato rrotullohen ne qiell ne menyre kaq te pa ndryshueshme sa ne kohet e lashta perdoreshin per te matur kohen. Megjithate planetet jane ndryshe, jane me enigmatike. Ato rreshjasin ngadale...
Autori: eridona tobli · Lloji: Hartim · Tema: 7 marsi
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...




Komentet e fundit!

Emri: Erolinda
Email: erolindasadikaj@hotmail.com
Komenti: Shumë bukur Të lumtë

Emri: anjeza balidemaj
Email: anjezza@hotmail.com
Komenti: une vjeshen e kom shkru mas bukri se ton une jam princesha anjeza loqka yyyyyyyyyy

Emri: bon pa e dit
Email: loli@hotmail.com
Komenti: palidhje e du gjyshe

Emri: anton
Email: antongjergji2008@hotmail.com
Komenti: gjyshja ime

Emri: fjolla
Email: fjolla-rina-ylli@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shum gjyshja ime

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: cka ho

Emri: sani
Email: sani@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com