Data e postimit: 2022-01-19 18:16:02
Lexime: 1365
Une
Autori: Glea
Lloji: Rrefenja
Tema: Une
Shkolla: 9-vjecare Grekan
Klasa: Kl 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si te gjithe vajzat e tjera pa ju fyer qe doja te luaja me kukulla! Une doja te shkoja pertejasaj qe mund te beja ne fakte dhe ne fakte ebera ate marrezi. Une vendosa te hap nje grupe i cili kishte kete emer " IN SEARCH OF THE GHOST ". Ky eshte emri! Kam bere shume aksione me kete grup une bashke me dy kushurirat e mia dhe dy kushurinjte. Ne fakt heren e pare shkuam ne varreza, heren e dyte ne nje shtepi te braktisur prej vitesh. Ndersa heren e trete shkruam ne nje shtepi te braktisur perseri por njerezit e asaj lagjeje thonin se njerezit e asaj shtepie kishin vdekur nga dicka shume misterioze dhe une si shume "trime" vendosa te shkojme ta kontrollojme. Atje brenda nuk kishte asgje por asgje e pazakonde. Vetem ne dhomen e femijeve gjetem lojen me te rrezikshme qe ne fakt ne ato nuk e dija se cfare ishte e marrim dhe dalim por ne kuzhim ishte nje frigorifer i shtrire dhe vendosa ta hap, por... Ishte i mbushur me gjak dhe trupa te copetuar gje qe na semuri te gjitheve dhe nuk kemi kaluar me andej. QE atehere dhe tani jam njeriu me i mallkuar qe eshte ne toke dhe njeriu qe mban emrin Glea Ghost ose dy g-te " GG " prandaj ju them nje jete sa me te gjate . Mirupafshim!

Vepra te ngjashme
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Rrefenja · Tema: Pavarsisht veshtiresise njeriu jeton!
Tring-tring!!! –u degjua alarmi i forte i dhomes se mbyllur ku ndodhesha.Edhe nje dite tjeter zbardhi.Hapa syte ,se dija se c’me priste ate dite.U zgjova nen zhurmat dhe zerat qe degjoheshin te flisnin njekohesisht.U ngrita vrullshem nga krevati pa me...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Rrefenja · Tema: shoqërore
Pse e rrahe gruan ? Polici:Pse e rrahe gruan ? Burri:Se më tradhtoi Polici :Po herën e dytë pse e rrahe ? Burri : U tuta që më tradhton apet ...!
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Rrefenja · Tema: Dituria
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luftoje. Siq thote nje thenie; Dituria te dergon ne rruge te drejte,Mendo pak. Eshte e vertete. Mos lufto per nje note por per dituri, Sepse ajo eshte me...
Autori: Lirigzona bunjaku · Lloji: Rrefenja · Tema: Ti ndihmojm familjes se saj qe ta gjejn
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Rrefenja · Tema: Gjyshi im.
Çdo dit gjysh ti pom mungon Çdo dit zemren po ma shkatrron Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon A thu pse ti mu kaq shum pom mungon? Edhe jeta ka shum sfida po t'murr ty, e mi hupi mu shum t'mira.Pom mungon sa ska mo.Te dua shum e me te njejten paf...
Autori: Kristjan Konomi · Lloji: Rrefenja · Tema: Kaloresi i pafat
Nje kalores vendosi te dilte per gjueti ne liqen.Gjuajtja i rezultoi e pafat,pasi patat u larguan.Ai vendosi te bente nje sy gjum.Papritur nje banore e zones e zgjoi dhe i kerkoi pak mjalte per djalin e saj sepse e kishte semure.Kaloresi pa u menduar dy h...
Autori: Arshi Pipa · Lloji: Rrefenja · Tema: letersia
KUJTIME MBI VINÇENC PRENNUSHIN Mbrapa burgut të Durrësit, brenda telave asht një ndërtesë përdhese. Shërben njikohësisht si mensë dhe si shkollë, aty policët marrin ushqimm e përditshëm, aty marrin edhe mësimet e partisë. Këtë herë s...
Autori: Nela · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikonin si ate vajzen e vogel dhe te paafte... Doja qe te mi thoshin edhe mua ato problemet dhe sekretet qe per mua ishin te "ndaluara" dhe nuk duhet ti degjoja...
Autori: Danjela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje faqe ditari
Ja ku jam ketu ! Qendroj vetem dhe nuk mendoj asgje .. po shkruaj rrjedhshem ndjenjat e mia , po flet zemra ime qe ne kete moment nuk di sec ndjen ! E ke parasysh kur jane disa minuta dhe nje ndjesi thjesht bosh ?91. Mendon qe dhe pa gjithcka qe kishe der...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Rrefenja · Tema: Murosja e Gjelinës dhe ajo çka ndodhi pas
SHËNIM TEKSTI ËSHTË VAZHDIMI I BALADËS SË MURIMIT .ËSHTË SHKRUAR. NË VARGJE DHE E PËRSHTATUR NË DIALEKTIN GEGË Kur e tha këtë fjalë, një fllad i letuem ere, prekte ball'n e saj, Për me e majtë sot, dhe për mote me kamb' t'for...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: Natyra
Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe s`mund te preket.Ajo ka natyre lendore.Edhe teshat qe ne varim,njehere jane qull e me vone,kur fryn era,thahen paksa.Por,ne natyre,ka edhe lende qe s`mund...
Autori: Danjela · Lloji: Rrefenja · Tema: Nje faqe ditari
Fillimet e disa shkrimtareve te medhenj kane qene pershkrimet dhe rrefimet e tyre per ndjenjat apo jeten e tyre . Fillo dhe ti te shkruash cfare ndjen dhe shikon ne menyren me te bukur dhe te celet ... jo me qellim per tu bere shkrimtare i\e madhe , por t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com