Data e postimit: 2021-04-30 08:49:34
Lexime: 3154 |
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
|
Një jetë më ndryshe do të jetë nëse iki larg. Me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj.
Rrugës për në mal takoj trimin e trimave â€...
|
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
|
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...
|
Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everestit u zhvillua nje feste e madhe.Dinosauri e kishte emrin Klajdi.
Por ne ate zone ishte nje armik i pamposhtur dhe shqetesues per te gjith banoret.Aty thuh...
|
Lumi dhe deti🌊
Nje herë u tubuan lumenjtë dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per q'arsye ti never qe jemi te pijshem e te embel kur hyjme ne ujin tend behemi te njelmet dhe te pa pijshem ?
Kur deti i Ndegjoi keto fjale u tha:Mos Hyni t...
|
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
|
eloni i vogel
Eloni kishte nje makin telkomand.
Nj dit po luante me makinen e tij
pa prit mas eloni i vogrl
e theu makinen e tij te vogel
kur erdhi nena dhe babai than.
Elon pse po qan e kam thyer makinen
babai tha elon mos qaj.
Do ta blej tjete...
|
Nena dhe 7kecat
NENA i tha keca rrini ketu mos ia hapni deren as kujt.
U po shkoj te gjej ushqim.
Po sa doli nena e tyre erdhi ujku.
Keca hapeni deren jam nena juaj.
Kecat than qite kemben ne der.
kur e pan kecat than ti nuk je nena jon.
Ik nga k...
|
Autori:
Baki Imria
·
Lloji:
Tregime per femije
·
Tema:
Ne kete tregim behet fjale nese e shkeleni inskite si p sh:krimbi e tokes do tuj ndodh edhe juve.
Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qytet.Mandej mberritet.Pas nje viti Besimi u regjigjstoj ne shkolle ne klase te pare.Dhe u kenaqen shume mes vete.
Por nje dite ishte duke lujtuar me shoket...
|
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti fetyren e saj te bukur dhe u mahnit.Prane saj aty erdhi luani.Ajo u frikesua shume dhe ia mbathi kembeve.Ajo u largua mjafte nga luani por perpara saj u g...
|
|
Renisi njoftoi të gjithë shokët e tij se do të behj. 1 konkurs skie. Miqet e tij e donin kete sport dhe pranuan te futeshin ne gare.Daniela dhe Noeli mburreshin
se do të fitonin,ndersa Blerina,jo.Ajo pranoi por me shume frike.Edhe pse ishte stërvi...
|
Autori:
Xhoni Dragaj
·
Lloji:
Tregime per femije
·
Tema:
Nje Peme Me Emrat E tE gJITHE sHOKET e tU tE vJETER e tE rIJN
asdasdas
|