Data e postimit: 2013-01-30 20:56:46
Lexime: 12652
BUTRINTI
Autori: E.K
Lloji: Hartim
Tema: Pushimet ne Butrint
Shkolla: Albanët
Klasa: VI
Qyteti: Tirana
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qytetin antik, Butrintin. U beme gati per udhetim dhe u nisem me makine.
Rruga pergjate vijes bregdetare ishte mahnitese, por te linte disi pershtypje te keqe pasi tek-tuk hasje shtepi te prishura e te lena ashtu, si kerbudha te mbira vetiu. Se kuptoja perse duheshin lene ashtu por gjithsesi rruga vazhdoi per bukuri.
Kur ndaluam s’u besova syve! Ishte nje pamje e pabesueshme aty! Peme kudo, cicerima te embla zogjsh dhe britma te gezuara njerezish. U futem brenda tek portat hyrese dhe morem nje bilete hyrese te biletaria dhe nje harte te vendeve ku mund te shkonim. Ecem nje cope rruge dhe hasem rrenojat e para te ndertesave te ndertuara sa e sa vjet me pare. Harta ishte e ngaterruar por arritem te vizitonim shume gjera. Diku me tutje ishte nje mozaik gjysem i prishur e me motive me lule e gjethe. Ai vend ishte i mbushur me kolona te prishura nga koha por cdo gje ishte mbreslenese. Ai vend ishte mbushur me gure shkurre lloj-lloje dhe me peme vecanerisht ulliri. Bime dafine kishin mbire nder rrenjet e pemeve. Vazhduam te ecnim me tej per te vizituar amfiteatrin e famshem te Butrintit. Kur shkuam aty perpara nesh u shfaq madheshtor amfiteatri ashtu sic se kisha menduar me pare. Qindra shkalle shtriheshin rreth skenes; ishin te vjetra, prej guri e te pa konstruktuara. Skena ishte prej derrase e guresh. Druret ishin kalbur dhe kur ecje mbi to kercisnin e dukej sikur do te bije. Ndermjet shkalleve dhe skenes ndodhej nje kenete e vogel dhe ishte nje ere e rende disi. Por keto gjera rekuperoheshin me natyren perreth
Amfiteatrin e lame pas dhe u drejtuam per te kalaja. Kalaja ishte shume ndryshe; ishte si e re nga restaurimi. Brenda saj ishte nje muze me mjete e vegla pune te vjetra ilire, skulptura dhe bizhuteri ilire qe ishin gjetur nga germimet arkeologjike aty dhe qe s’krahasoheshin me ato te sotmet. Ishte edhe nje ciceron i cili thoshte fakte interasante dhete cuditshme rreth tyre.
Gjithsesi u argetuam shume.
Ishte koha per t’u larguar e kthyer ne hotel e te beheshim gati per udhetimin e gjate drejt Tiranes.
Shpresoj qe udhetime te tilla te kem plot dhe ndoshta ta vizitoj perseri Butrintin por ne nje realitet tjeter.

Vepra te ngjashme
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaqësive dhe lumturisë unë pata mjaftueshëm . Dhjetori është muaji më i mirë , më i mrekullueshëm i vitit , muaji ku fëmijët gëzohen , muaji i...
Autori: fatlum musaj · Lloji: Hartim · Tema: kombi yne
na eshte dashur te bejm nje rrug te gjate per te ber te arrijme deri te kjo qe e gezojme sot tek e shtrejta liri peer te cilen luftam gjate me shekuj por ne fund e tere kjo ja vlejti breza te tere kan derdhur gjakun e tyre per kombin tone ti kujtojme ri...
Autori: Blendi Bajraktari · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATD...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: MEGI DOMI · Lloji: Hartim · Tema: VELLAI IM
VELLAI IM ESHTE JETA IME ESHTE ZEMRA IME. PA TE UNE NUK JETOJ DOT. DICKA TE VOGEL TE KETE AI UNE VDES PO SIA PLOTESOVA. CDO MENGJES KUR ME ZGJON ME DUKET SIKUR ME ZGJON NJE ENGJELL.VELLAI IM ESHTE ENGJELLI IM MDROJTES ESHTE ZOTI IM ESHTE SHPIRTI IM. NUK K...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: Dritlind Elshani · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fshatin tim fryen lehte natyra eshte e bukur zogjet cicirojn fshati im ka gjelberim etj.
Autori: laura myrteza · Lloji: Hartim · Tema: dhuna ndaj femres
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
Autori: xheni lama · Lloji: Hartim · Tema: dua te iki larg.......
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges ku...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Hartim · Tema: Koha
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? Perse nuk me degjojne? Dua te ndalen tani , pikerisht tani qe ta kuptoj me mir sa e bukur qenka mosha e rinise , e sa e dhimbshme eshte kur e mendon qe p...
Autori: alba · Lloji: Hartim · Tema: shkoll
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...




Komentet e fundit!

Emri: Gersi
Email: barcifatjon@gmail.com
Komenti: Hartim shume i bukur,me ka pelqyer shume

Emri: vzgxvv
Email: efrcce@yahoo.com
Komenti: bravo

Emri: ena
Email: enaera1@gmail.com
Komenti: nuk eshte ese o njerez eshte hartimmm

Emri: neta
Email: netakokka@gmail.com
Komenti: ese shume e bukur vazhdo keshu

Emri: Sindi
Email: sindi_lamja@live.com
Komenti: shum e bukur kjo eseja



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com