Data e postimit: 2021-04-05 09:41:37
Lexime: 2280 |
Ne vitin 1933 – 1934 jane perpjekjet e Mbreterise Shqiptare me Keshilltarin e Mbretit Z. Mehmet Konica dhe Ambasadorin Amerikan Z. Herman Bernstein per sigurimin e Hebrenjve.
Mbreteria Shqiptare dhe qeveria austiake ne vitin 1930 hoqen vizat ne baze te...
|
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në
kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
|
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
|
nga kristali bakri e druri stolis dhoma sallone hotele me pes yje te djegin me cigare fre skan meshir per gezime kur kan halle i thithin i shkundin i djegin e me ne fund i fikin e ti nuk ben ze ata me shum djegin vet veten me shum i tymosin mushkerit me s...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen
I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Një Shtëpi Kukullash"
- Autori: Henrik Ibsen
- Viti i shkrimit: 1879
- Vendn...
|
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
|
Sikur cdo femije,
Qe ka shume deshira,
Edhe une deshiroj,
Te jem me e mira.
Deshiroj te jem princeshe,
Ne pallatin e endrave,
Deshiroj te jem flutur,
Ta gjezdis kopshtin,
Deshiroj te behem e ditur,
Jeten ta begatoj...
...
|
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet
Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet
Te rinje e te rritur sot
Po jetojne kot me kot.
Askush nuk po futet ne kete det
Qe ta ndryshoje kete milet
Me te po abuzojme
Qe dicka te krijojme.
Po sa me shume...
|
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesishem ne jeten e perditshme pasi ndjekja e tij, ne ditet e sotme eshte nje nga menyrat kryesore te argetimit per shumicen e shtresave te popullsise. Per mend...
|
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
|
Autori:
ANONIM
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës
Titulli: "Katedralja e Parisit"
Autori: Viktor Hygo
Lloji i veprës: Roman
Përmbajtja:
"Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
|
Kosovarja e vogel
Kosovarja e vogel
Ne luftë ka marrë pjesë
Hej të gjith kur na ndëgjojn
Le ta din per bes
Plot guxim që ksovarja
Ne luftë ka marr pjes
Kosovarja vogel
Bomben e ka hedh
Hej të gjithë kur na ndëgjojn
Le ta d...
|
fli-me thoshte nena ne mesdite-o bir se gjumi femijet i rrit e i shendosh - po une si per inat s mbylla dot sy pasi degjova si kendonte permbi peme nje kokosh Po une si mbylla syte fare se nd...
|
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
|