Data e postimit: 2021-02-02 21:15:01
Lexime: 1976 |
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
|
Oj Pranver,oj bukuroshe
Skaj me skaj,e qosh me qoshe,
Bukuria per ty ndricon,
Dashuria per ty lulezon.
Ngjall gjallesa per bukuri,
Ke hare e shume kenaqesi,
Lulezojne lulet gjithe sa ka,
Ti na vjen kur bore ska ma.
Me ty ringjallet cdo krijese...
|
Autori:
Luljeta Mahmuti
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Dashuria jone per drejtesine e ka bazen tek frika e vuajtjes nga padrejtesia!
Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe perben ate ku une jeteoj.Te eci e lire ne hapesiren pafund per te pare gjithcka qe me rrethon.Te vezhgoj male,dete,te gjitha kontinentet me rralle.Sot une de...
|
Kosovarja e vogel
Kosovarja e vogel
Ne luftë ka marrë pjesë
Hej të gjith kur na ndëgjojn
Le ta din per bes
Plot guxim që ksovarja
Ne luftë ka marr pjes
Kosovarja vogel
Bomben e ka hedh
Hej të gjithë kur na ndëgjojn
Le ta d...
|
Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i ndal. Ne pune nuk shkon, me gojë nuk ka flet
Nuk e di se çfarë ka por shumë po na shqetëson vërtet ✍️✍️
|
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time..
Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
|
Urime ditelindja fatlum
12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi
Kjo dit shum e bukur
Kjo dit shum e mir
Po na gzohet zemra
Po na gzohet shpirti
Po na vjen princi
Po na i vjen ma i miri
Dita e merkur data12
A e dini kush po vjen
Ne shtepin e vet
Po n...
|
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
|
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
|
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith vendin nuk kishte lend vend pa mbuluar pastaj une dhe shoket e mi dolem te lozim me topa bora dhe ndertuam nje njeri pre bore aty u gezuam shum pastaj qek...
|
Mos mendoni se humbi shqiperia
edhe pse u mbyt nga varferia
Mos thoni se vdiq trimeria
se dikur luftonin si burri si fmia
Mos mendoni se s'ka bashkim kombetar
edhe pse s'ka me luftetare
Mos duro , mos u bej qyq
se shqiptari s'rrin durkryq
Sh...
|
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
|
Kosova
Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
|
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit
.ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
|