Data e postimit: 2021-01-11 16:52:16
Lexime: 2352 |
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga e gjithe bota.Nje vend i cili ne aspektet kryesore te jetes eshte mjaf i zhviluar.Shiperia eshte nje vend qe ka mere krenar miliona shqipetare ,qe te jene ...
|
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ashtu si do ai dhe jo ashtu si e drejtojne te tjeret…pa miratimin tend askush nuk mund te te keqtrajtoje…cdo person mund te jete ai zogu shtegtar qe flutu...
|
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
|
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet
Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet
Te rinje e te rritur sot
Po jetojne kot me kot.
Askush nuk po futet ne kete det
Qe ta ndryshoje kete milet
Me te po abuzojme
Qe dicka te krijojme.
Po sa me shume...
|
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi.
gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
|
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
|
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
|
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
|
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
|
Liria e fjalës
Liria është një dritare e jetës.
Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme.
Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
|
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...
|
ditelindja ime
ne ditelindjen time ftova shume shoke si Elkuranin,Arblendin,Bardhin,e shume shok te tjere.ne para se te vinte torta e ditelindjes sime ne benim lojra te ndryshme etj.kurr erdhi torta ime te gjithe u habiten uaaaaaaaaa.
Une mendova nje ...
|
Nene o nene
Ska si ti o nene
Je me e mira ne kte bote
Askush ty nuk te zevendeson
Ti te jep buke ,e dituri
Te jep kurajo ,,miresi
Vetem ti te do vertete
Pa ty nene skam ku shkoj
Duaje nenen sa eshte gjalle
Se vetem ajo ,te do me shpirt
Se a...
|
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
|