Data e postimit: 2020-11-29 15:01:04
Lexime: 3212 |
I. Pershkrimi objektiv
Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
|
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh
Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
|
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
|
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
|
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymo...
|
|
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur i...
|
Pershkrimi objektiv:
Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
|
E dua qiellin,
E dua diellin,
E dua henën,
Por më shume nënën.
Ajo është engjull,
Është shpirt i qetësis,
eshtë yll qe xixëllon
e më vështron,
më perkëdhel
sa herë qe kam nevoj.
|
ANA THJESHT UNE
Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME
E din...
|
Refuzojjjj,në mens të haaajjjj
Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj...
Fast food nk gjeeeejjjj.....fastfoood nk gjejjjjjj
byrektoren e sfidoj edhe me tejjj..
sufllaqe,,un kerkoj por nk gjeeej
|
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
|
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne spanjisht ndersa isa tk+ ka kuptimin me te famshemmm
isa pas suksesit qe arriti me grupin e saj shkoi te studjoje ne nje shkolle prestigjose arti madje edhe...
|
Vjeshta...stina ku gjelberimi humb, e natyra mbulohet me ngjyre ari.Eshte stina ku pemet fillojne te thahen e gjethet e tyre bien. Stina ku pushimet mbarojne e shkolla fillon.Rruget e qytetit jane te mbuluara me gjethe te nuancave te ngjyres kafe.Kurse p...
|