Data e postimit: 2020-11-19 12:15:48
Lexime: 2231
Mir se vini ministra ne kosoven e lir
Autori: SAIDE PNISHI
Lloji: Analize letrare
Tema: Per kosoven
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: ...
Qyteti: ROGOVA
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mir se vini ministra ne kosove e lir



19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tue ardh pa kurfar faji ata jan dal te paster si loti ministrat janse i ka rrit Kosova nan se gjuha shqipe na ka eduku Nanat shqiptare na ka eduku askush smundet me na trathtu se kerka tej sot skemi trathtu.pse kosova ka ma shum oksigjen per at serbija kqyri me na vra e me pre e me marr kosoven nan se kosova ka oksigjen kemi njerz sot kush na del kjo serbia kish pas kujtu kur te hyn ne kosov krejt kosova mu dorzu me na vra e me na pre e serbi me ardh ketu por nato e meqme ka qellu popllit shqiptar ka ndihmu sot poplli shqiptar asht tu jetu.

Vepra te ngjashme
Autori: A.T · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale. Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet. (Paragrafi 2) Por d...
Autori: Emine · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria
Ende nuk e di qka do te thot humbja nje personi,po me siguri eshte nje send qe nuk mundesh ta ndalosh e as ta kthesh siq ishte me par. Humbje do te thot qe nje pjes e trupit tend ka vdekur qe ne ate moment kur e humh diken.Te shkruash qenka shume e let p...
Autori: Sidrit · Lloji: Analize letrare · Tema: Krenar si nje shqiptar
Ese: Jam krenare qe jam shqipetare Ne , jemi bijte e nje legjende mijera vjecare Ndajme te njejten buke, zemrat ngrohim ne te njejtin diell, me nje buzeqeshje shperndajme rete, me rrenje ne histori , me shprese, shohim nga e ardhmja. Per mua te qenurit sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Analize letrare · Tema: Qesh.
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume. Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete? Profesori:100% HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
Autori: Rigels · Lloji: Analize letrare · Tema: kafshet
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit te vinte gjoja, per te lidhur familjen e gomereve me familjen e dhelprave.Gomari shkon i lumtur, dhe sa shkon luani i hidhet ne fyt dhe e mbyt. luani i th...
Autori: nita nita · Lloji: Analize letrare · Tema: kosova
ke pasur edhe shum dhimbje. por ke hekur me shum mjerime ti ke qen edhe nëna jon ti ke qen edhe hëna jon per ty luftuam e u flijuam per ty kurr su ndalem per ty ne u falem
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Per babin tim
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemër një ngrohtësi. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete.Gjithmon ulem pran tij dhe ...
Autori: Klea · Lloji: Analize letrare · Tema: Virtyti dhe vesi
Virtyti eshte nje gur I cmuar.Eshte njerruge jo teper e lehte qe e fiton me mund e me djerse.Ka njerez plot virtyte dhe te tjere plot vese nuk jemi te gjitheve njesoj edhe pse deshira per te qene te githe plot virtyte eshte e madhe. Kushdo mund te jete I ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me kenaqesi te madhe E shkruaj kete poezi Se kosova u ba shtet i ri me ty pavarsi Ditelindja jote më bën të shkruaj te lexoj Per qdo vit ne ban Ta uro...
Autori: Gregory Samak · Lloji: Analize letrare · Tema: analize, le livre secret, libri sekret, gregory samak, roman
Analizë letrare Libri që kam zgjedhur për të zhvilluar analizën letrare është “Libri sekret” i autorit francez Gregory Sámak. Pjesa I Autori: Gregory Sámak Titulli: “Le livre secret” ...
Autori: Drin · Lloji: Analize letrare · Tema: Endërra ime
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
Autori: JON NEZIRI · Lloji: Analize letrare · Tema: PUNA DHE SHOQERIA
PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com