Data e postimit: 2015-11-26 05:24:52
Lexime: 11332
ndryshimi nga cikli 9 vjecar ne ate te mesem
Lloji: Analize letrare
Tema: shkolla
Autori: Rebeka Hoxha
Shkolla: partizani
Klasa: x5
Qyteti: tirane
E-mail: hoxha063@gmai.com


Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes.
Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje ndryshim te madh.Shkolla 9 vjecare eshte nj parapergatitje x shkollen e mesme dhe eshte shume me e lehte.Nese ne shkollen 9 vjecare ishim ambjentuar me t gjithe si me mesuesit si me nxenesit ne gjimnaz gjithcka ndryshon.Nxenesit jane me te familjarizuar me mesuesit e 9 vjecares dhe mund te thuhet qe ka me shume tolerance ne note.Provimet me te rendesishme te 9 vjecares jane provimet e lirimit ndersa ne gjimnaz provimet kane nje rendesi te vecante.Jane me te shpeshte dhe shume me te rendesishem.Aty perballemi me gjera te reja e me njerez te rinj.Kerkesa e llogarise te nxenesi eshte gjithmone e me e larte.Nese ne 9 vjecare duhet te mesosh shume gjimnazi kerkon dyfishin e lodhjes dhe mundimit pasi konkurenca ndermjet nxenesve eshte e madhe.Mesimet sa vijne dhe veshtirsohen me shume dhe zakonisht nxenesit e viteve te para duan kohe per ti permisuar notat e tyre.Ata duhet te perpiqen shume per te lene nje pershtypje te mire te mesuesit,te jene te rregullt e te bindur.Ne gjimnaz nxenesi duhet ti ve vetes disa objektiva,duhet te mesoj shume per te ardhmen e tij pasi ai na pergatit per universitetin.Tashme nxenesit maturohen,jane me te pjekur,fillojne ta zgjedhin shoqerine ndryshe nga c'benin ne 9 vjecare.

Vepra te ngjashme
Autori: blerta aliraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dija
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Klasa
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; nga fillorja ne 9-vjecare. Do te me marre malli per shume gjera nga fillorja. Shoket ,mesueset dhe ngjarjet qe kami kaluar ate kohe jane te paharrueshme. Nj...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si ndihem une ne shkolle
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mardhenia ime me shkollen
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhe...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla eshte dritarja e Jetes
-Te gjithe ne kemi ardhur ne kete Bote me nje qellim dhe mision nga Zoti i Madherueshem. Disa nga ne qeshin,e disa nga ne qajne disa vijne ne ket Bote per te paren her e disa tani pershendeten. Gjitha keto jane momente qe doemos duhet kaluar por ...
Autori: xxxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: une dhe mikja ime
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh jemi shoqe te ngushta qe ne moshen 6 vjecare.kemi qene ne shkolle te ndryshme por ishim ne te njejten lagje dhe biem si kushurira por pak te largeta.Ne ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...




Komentet e fundit!

Emri: valere marini
Email: valeremarini@live.com
Komenti: ese shume e bukur.Ju lumte

Emri: fjorala
Email: alba-alba@hotmail.com
Komenti: shume keq.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com