Data e postimit: 2020-11-10 12:09:20
Lexime: 4102
XXXXX
Autori: Siri
Lloji: Pershkrim
Tema: XXXidk
Shkolla: xxxx
Klasa: xxxx
Qyteti: xxxxx
E-mail: Email eshte i fshehur!


Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim Benin.U kenaqa shume me te madje mami me bleu edhe nje pesh.Pasi u kthyem ne shtepi isha shume i lumtur qe tashme kisha nje kafshe shtepiake por cte shoh peshku sishte aty.Ai kishte shkuar tek nje akuarium tjeter duke kercyer nga njeri te tjetri.Isha i mahnitur por cte mendoj e cte mendoju habita e kujtova se peshku ishte magjik por kujtova se keto gjera sndodhin ne jeten reale e sa bukur ishte.Beni kishte ardhur te me therriste te dilnim ne shetitore.Po keshtu bera e me pas peshku mbeti vetemse mami dhe babi kishin shkuar ne pune. Ndenja dy ore perjashte e cte shoh peshkut qe kisha harruar ta ushqeja tashme jeta e tij sish me.Po tani cdo i them mamit e babit peshku ishte 20 $.O bobo cme gjeti.Cdo bej tani ?!U mendova e u mendova e me e drejta ishte qe ti thosha te verteten.Pasi erdhen ia tregova por ata sme bene as moral e as keshille e as me shane.Thane se kisha bere gjene e duhur qe i tregova.E une u cudita si gjithmone.Prinderit dine te dallojne gjene e duhur gjithmone.Degjojini gjithmone ata.

Vepra te ngjashme
Autori: Arlinda Duraku · Lloji: Pershkrim · Tema: Lodrat .Rendesia e lodrave
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke bere asgje ,por ne te vertete eshte dicka me shume vlere . Argetimi ne jete eshte nje nder gjerat me kryesore, nese ti nuk luan ti do te jesh shume serioz p...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse e...
Autori: Dena · Lloji: Pershkrim · Tema: Bora
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet lu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Më e lumtura,e lumturisë është buzëqeshja e fëmijës .
Autori: afewte · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
SHKRIM DEDIKUAR NËNËS Nënë kur e them këtë fjalë sapo kam thënë gjithë kuptimin e kësaj jete të papërfunduar.Në krahët e tu dergjen lumenjtë e pafundëm të argjendit.Në prehërin tënd shtrihen minierat më të sigurta të planetit...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pa...
Autori: Ensarah Zoga · Lloji: Pershkrim · Tema: Kjo poezi eshte marre nga tema "Luajme dhe shkruajme poezi"
Kemba e vogel e zogut Eshte mbuluar me therrime Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime Bora bie pa pushuar A do te mbaroje ky dimer i mallkuar?
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Nostalgjia
Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
A je njeri me duar te pastra - E pyet gjykatësi një të pandehur :A je njeri me duar te pastra - I pandehuri : Po si jo gjykatës 10 herë në ditë i laj duart ....
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Pershkrim · Tema: Klasa ime
Klasa jone eshte nje klase e mahnitshme dhe miqesore.Ndoshta me mesime disa nuk jane te mire.E pranojme.Ne jemi VI-3 ne baran.Kemi miresjellje ndaj arsimtareve.Tani kohen e fundit e bame fotografine e klases te gjithe ishin te lumtur.Une ne klasen time is...
Autori: sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Une shkoj ne nje bote imagjinare
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe e...




Komentet e fundit!

Emri: aida
Email: aida23@gmail.com
Komenti:

Emri: fjklk,
Email: dhawyjsh@yahoo.com
Komenti:

Emri: fjklk,
Email: kopyimage@hotmail.com
Komenti:

Emri: fjklk,
Email: kopyimage@hotmail.com
Komenti:

Emri: kokkaa
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: kot :

Emri: koka
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: Bravo more shkrimtar i vogel.ke thene gjene e vertete ne fund.

Emri: lloshi
Email: loshi2@yoohu.com
Komenti: bravo loshi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com