Data e postimit: 2020-11-01 17:50:51
Lexime: 17775
Objekti me I dashur I femijerise pershkrim objektiv dhe subjektiv
Autori: 00
Lloji: Pershkrim
Tema: Arushi Alvin
Shkolla: Qemal stafa
Klasa: 7c
Qyteti: Tirana
E-mail: Email eshte i fshehur!


Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh
Pervec te qenit i bute dhe i lezetshem ai ifron dashuri te pakushtezuar,qetesim,vetebesim,dhe sidomos shoqeri. Sa here qe ndihem e merzitur e di se Alvini do te me japi nje perqafim te ngrohte dhe do te me degjoje pe me nderprere per problemin tim. Sa here te jem ne medyshje syte e tij te zinj do te me bejne te reflektoj. Ai gjithmone me falte siguri kur isha e frikesuar. Ai ka qene dhe eshte nje shok dhome dhe loje i shkelqyer prandaj ai eshte kujtimi me i bukur qe kam .❤

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Folklori është art i shpirtit ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Ana thjesht une
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME E din...
Autori: Q.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Nëna
-A ka gjë më të bukur si zeri yt , -A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt, -A ka gjë më të ëmbel se fjala jote, -A ka diell se të ngrohe si zemra jote, -A ka nënë më të bukur si ty, -Në fakt je nëna më e mire qe veç une e di...
Autori: Ajla · Lloji: Pershkrim · Tema: Pylli I lulezuar
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli eshte vete jeta jone prandaj mbroje.
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...
Autori: Anonime · Lloji: Pershkrim · Tema: Motivim për ata që kanë guxim të ëndërrojnë
Asnjëherë më parë nuk isha ndier kaq keq. Po të ju thoja se viti që shkoi ishte më i keqi për mia a thua vallë do besonit ? Studioja shkollën e mesme të mjekësisë dhe vazhdimisht mësonim adoleshenca , adoleshenca , adoleshenca ashtu e kës...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Blajjdjbdjsk · Lloji: Pershkrim · Tema: Hdjnxnx
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje piktoreske. Pemet kane celur sythet e para cka lajmeron ardhjen e stines me te bukur Pranveres , nje stine qe sjell nje jete te re ne mesin tone dhe shpert...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Kujtimet jane dokumentet me te rendesishme per njeriun. Nepermjet tyre arrij te bej nje permbledhje te gjithe jetes sime. Kam kujtime ne periudha te ndryshme, duke filluar qe bebe. Mund te shkruaj per ngjarje qe kam perjetuar me prinderit, gjysherit, shoq...
Autori: Greta · Lloji: Pershkrim · Tema: Ekstaze Pranverore(Pranvera)
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur. Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com