Data e postimit: 2020-09-22 15:58:19
Lexime: 7459
dita me e veqant gjate pushimeve
Autori: RINESA
Lloji: Ese argumentuese
Tema: pushimet
Shkolla: Vesel Pagarusha
Klasa: 8
Qyteti: Malisheva
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjeprures qe vazhdonte qarkulloje ende nuk mun te them se keto pushime ishin edhe aq te mira.Por prap se prap dita me e veqant gjate ketyre pushimeve ishte mbledhja e familjes e cila na kishte munguar prej vitesh.Aty nuk ishin te gjithe antaret e familjes por prap se prap ishte kenaqesi te shikoje familjen aq te lumtur

Vepra te ngjashme
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: endri lami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkruanin mendimet e tyre, këngët apo folklorin në pllaka guri e në pergamenë. Me shpikjen e letreës nga kinezët e sidomos me shtypjen e shtypshkronjës â...
Autori: Rosilda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia ime
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vellezer me te medhenj te cilet me gjenden prane gjithmone kur kam nevoj per ta. Vitet e para te jetes sime i kam kaluar ne qytetin e bukur te Durresit, ne das...
Autori: Lumta Bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter. Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri keshillues i njeriut
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un. Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima. Mundohesha...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eseja
Eseja dhe llojet e saj Termi ese vjen nga Frengjishtja dhe do të thotë mundim,përpjekje për të shkruar. Eseja është një lloj shkrimi i shkurtër që ka në bazë faktin dhe jo trillimin. Çdo njeri mund të shkruaj ese,pra mund të shfaq opini...
Autori: emanuela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: a mendon kompjuteri
shpesh here pyesim veten se deri ku mund te arrije 'zgjuarsia' e nje kompjuteri .kompjuterin ne e perkufizojme si nje makine llogaritese e pakrahasueshme me asgje tjeter .aftesia per te ruajtur dhe per te kryer veprime e ben ate te vacante.lind pyetja 'a ...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E ardhmja ime eshte ne duart e mia
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren. Tentojme te lidhemi me nje realitet por ne fund ngelim te lidhur me nje imagjinate. Pra, kjo eshte qenia njeri jam un dhe te dhe te gjithe njerezit qe kam njohur qe kur kam hapur syte ne kete je...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...
Autori: Roi Roisela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com