Data e postimit: 2020-07-21 13:55:33
Lexime: 2457 |
Këndon Saidja me za ne mal
Mendon se spo ndin askush
Gjith uçk ja po ndëgjon
Sa mir saidja po këndon
Kush asht trim e kush asht djal
Per me zan Saiden ne mal
Safet Gashi ndodhi trim e ndodhi djal
Dhe e zu Saiden ne mal
Per flok po e terhe...
|
Saide pnishi
Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luft...
|
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
|
DHURATAT E DITELINDJES
Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...
|
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time..
Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
|
|
ke pasur edhe shum dhimbje.
por ke hekur me shum mjerime
ti ke qen edhe nëna jon
ti ke qen edhe hëna jon
per ty luftuam
e u flijuam
per ty kurr su ndalem
per ty ne u falem
|
Autori:
Florentina Isufi
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
MIRE SE ERDHE RAMAZAN!!! LIKE DHE KOMENT PER RAMAZAN JU LUTEM
MIRE SE ERDHE RAMAZAN
TI E GEZON QDO MUUSLIMAN
QE 1 VJET MALLI MKA MARRE
NE AKSHAM ME BA IFTAR
JU UROJ AGJERIM TE LEHTE DHE TE KENDESHEM
ZOTI JUA LEHTESOFTE AGJERIMIN
1 DIT AGJERIM 70 DITE LARG ZJARRIT TE XHEHNEMIT
|
Prirjet dhe aftesite
Jane zotesi qe i kemi perfituar permes pervojes.Sa me shume te kemi aftesi per punen qe deshirojme , aq me shume do te duam te perfitojme nga arsimi , puna , dhe pervoja vullnetare .
Aftesite per punesim jane aftesite e nevojshme...
|
Ne vitin 1933 – 1934 jane perpjekjet e Mbreterise Shqiptare me Keshilltarin e Mbretit Z. Mehmet Konica dhe Ambasadorin Amerikan Z. Herman Bernstein per sigurimin e Hebrenjve.
Mbreteria Shqiptare dhe qeveria austiake ne vitin 1930 hoqen vizat ne baze te...
|
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
|
teks informativ per femij
|
gjithcka ia nisi me afersin e familjeve tona,,cdo gje filloi nga femijeria jone....edhe vazhdon sot edhe kesaj dite .kjo e jona eshte shoqeri e vertet , nje shoqeri qe nuk mund te prishet nga askush dhe nga asgje ....nuk eshte si cdo shoqeri tjeter sepse ...
|
NËNA
Nena është me e bukura ne bote
Ajo është zemra jonë e fortë
Ne jemi e ardhmja e saj
Ne jemi zemra e saj
Nena është ajo e cila
Na përkrah e na ndihmon
Na perkdhel e ladhaton
Gjithmon na gëzon
Prandaj femijë kam një mesazhÃ...
|